Er was ooit een topic hiervan maar die is gesloten dussss ik heb even nieuwe aangemaakt wie doen er ook mee met deze campagnes? Nu bij Insiders Old Amsterdam en ik zit erbij woehoe! Afgelope maand ookal vaatwastabletten mogen testen en van trnd Biotherm Buzzer blijft zeggen dat zij ook campagnes hebben lopen en er weer nieuwe komen, maar heb al meer dan een jaar niks meer van ze gezien dus die ligt op zn gat gok ik
doe mee met insiders en trnd heb mogen testen kauwgom, purina one kattenvoer, vaatwastabs, tempo zakdoekjes, veet waxapparaat
Yep, ik heb laatst ook de Biotherm gekregen.. Heb er alleen niets mee gedaan, want ik kan de lucht niet verdragen momenteel Van Old Amsterdam heb ik nog niets gehoord.. Ik heb van Buzzer ook al eeuwen geen mail meer gekregen, trouwens..
De laatste 2 keer bij trnd: Biotherm en Edet vochtig toiletpapier En vorige week gehoord dat ik weer mag buzzeren, dit keer diepgevroren lekkerbekjes van Iglo, krijg as. zaterdag 8 pakken binnen als het goed is, dus ze liggen nog niet op hun gat
Ik doe mee met Buzzer maar inderdaad hoor ik helemaal niets. Maar ik ga me nu eens aanmelden bij TRND!
Ik zit juist alleen bij TRND en daar heb ik de easypull mogen testen en olvarit. Ga me bij de andere ook ns aanmelden
ah buzzer leeft weer? hier ook de purina one gehad, enuhh oja honden voer. 2x vaatwastabletten waarvan ik 1x gewonnen heb met jaar lang gratis afwastabletten. die zijn sinds een klein maandje op en heb vlak erna weer aan nieuwe vaatwastabletten campagne meegedaan energie goood dinges idd ook aan mee gedaan. Nivea, Listerine. jeetje wat nog meer joh. aardig wat al
Ik bij trnd en insiders.. Heb de biotherm, good energy, olvarit, puro one en tempo mogen testen! Erg leuk!!
Arrrgghhhh ik zit er niet bij met de Old Amsterdam! Die leek me nou ZO fijn om te testen Ik heb via insiders wel mogen testen: - purina one kattenvoer - goood energy - L'or Espresso - Finish Power and Pure vaatwastabletten Bij andere sites zit ik niet.
Ik ben alleen bij Buzzer, uitgeloot om producten van Iglo te testen.. ben erg benieuwd! van die anderen nog nooit gehoord..
Ik test mee via trnd en the insiders. Heb in t verleden Vanish, Edet Easy Pull en kauwgom mogen testen. Nu heb ik de finish vaatwastabletten en Edet vochtig toiletpapier.
oja espresso heb ik ook aan meegedaan. mijn broer had zo'n apparaat dus heb eigenlijk voor hem meegedaan buzzer en iglo? hmz waarom heb ik daar niks over gehoord?
Hier ook al vanalles kunnen testen: wokblokjes, kauwgom, good energy, biotherm, nivea, purina one, edet easy pull, Bavaria 0,0. Helaas old Amsterdam niet!
Old Amsterdam 'binnen'! je moest 2 pakjes zelf ophalen in de winkel en dan met een code je geld terug vragen via een site. Het is een 35+ kaasje maar hij smaakt net zo heerlijk als de normale Old Amsterdam jummm Helaas mag ik met de Eristoff niet mee doen
Ik mag de eristoff testen Ben benieuwd hoeveel er in het pakket zit, niet dat ik elke ochtend met een kater opsta
1 fles Eristoff Blood Orange (70cl) 1 fles Sprite (1.5l) 12 shot cups 1 campagnegids 4 kortingscoupons (-3)