Hier (in Brabant) nog geen druppel gezien. Het heeft net wel wat gewaaid. Het is nog steeds behoorlijk warm hier..
Noodweer. Nou dat viel wel mee. Wel donder en bliksem. Middelmatig regen. Viel mee. Nu wel koeler. Delft.
We hebben een beetje onweer en regen gehad, maar echt totaal niet indrukwekkend.. Vind 'noodweer' echt heel erg overdreven, in onze regio
Hier overijssel/gelderland op t randje van beiden rommelt het aardig het waait heel erg hard en begint het nu flink te regenen het is ook heel erg donker!
Hier vlak bij grens noord Brabant -Zeeland beetje regen. In de verte wat onweer, niks bijzonders. Op de radar zag ik dat we tussen de zware buien door piepten. Hier hebben we vaak geluk met noodweer. Terwijl 10km verder op in bergen op zoom wel noodweer is geweest bijv.
Groningen : donkere lucht, net vanuit het niets veel wind, en lichtelijk gerommel in de lucht, en nu ineens weer wind stil
Vrij heftig onweer hier nu. Heel donker hier. Ik hou daar helemaal niet van. Hoop dat die bui gauw verder trekt.
Nog steeds niks! Wel betrokken maar binnen is het nog steeds koeler dan buiten... Heb dus nog alles dicht!
en hier is t alweer voorbij .. t rommelde wat en het heeft ff lekker geregend. nu is het weer droog misschien komt de rest straks nog .. of niet hou ook niet zo van onweer..
Hier was het echt even heftig. Op een gegeven moment viel de stroom zelfs uit! Alle stoppen doorgeslagen, ook bij de buren. Zit je daar in het pikkedonker met die discoshow en dat gedonder.
Hier vanaf ongeveer half9 regen en onweer. Ik lig in mn bedje met mn dochter naast me die niet wil slape met dit weer. Ik hoop dat het snel voorbij trekt en we lekķer mogen slapen vannacht.