Hier ging het ook echt flink te keer, het was buiten ineens gitzwart, heftige regen en een onweer waarbij oudjaarsnacht niets is. De oudste sliep net dus daar zijn we maar extra gaan kijken. En door de oude bomen hier in de straat, gaat een flinke storm altijd direct gepaard met de brandweer met zwaailicht om weer een boom van een dak of weg te liften.
Hier lijkt het nu te beginnen.. begint flink te waaien en het regent ineens heel hard! (bij Amersfoort)
Ik was net op tijd terug met de hond...3 minuten later begon het hier... Volgens mij is het alweer bijna voorbij ( helaas)
Ik ging net even onze 2 konijntjes naar binnen doen (groot hok staat buiten en we hebben de halve tuin afgezet zodat ze lekker rond kunnen lopen. 's Nachts doen we ze altijd weer in het hok), en het is wel echt enorm warm/benauwd/klam hier buiten. Dus ik hoop op regen/onweer hier.. Dan koelt het lekker af. (Gelderland-oost, stapje verder en je bent in Duitsland )
Ik woon in ede en we hebben tot nu toe vaak geluk gehad. Vanavond krijgen we ook niet zoveel als ik de radar moet geloven. Het regent nu wel maar das niet heel erg ofzo, gewoon normaal. Volgens de radar gaat het straks wel ff wat harder. Dan heb ik denk ik mn dochter bij me in bed want die vind harde regen op haar dakraam eng.
Hier begint het nu flink te waaien. Regen is nog minimaal. Wel rommelt het in de verte. Ben benieuwd. Slaap slecht de laatste dagen en afgelopen nacht diverse keren uit bed geweest. Dus ik hoop op een normale nacht
Ja dit was echt heel erg vet. Stond aan de rand van het IJsselmeer om alles te zien arriveren. Toen continu CC's ( cloud to cloud ) onweer. Giga veel water en mijn ogen doen nog zeer van de flitsen. Heb staan springen en klappen als een klein meisje 😬😬😂
Hier het noorden van Zuid Holland. Flinke buien en mooie flitsen gezien en even wat probleempjes met de waterdruk, maar verder niet zo spannend...
Foto's Aszz?? Hier is het net losgebroken. Onweer en water komt met bakken uit de hemel. Dit is Veenendaal dus dan moet er in Ede nu ook wat zijn?
1 vage van verder weg. De batterij was leeg, wat een voorbereiding he 😂 Moest ook keihard fietsen trouwens, en hoef eigenlijk niet meer te douchen. Wat een water. Wel nog een filmpje kunnen maken 👍🏻