Volgens mij zitten wij bij elkaar in de buurt. Net nog een flinke flits en klap. Dat moet een inslaf zijn geweest. Je hoorde het gewoon fluiten.
Hier rommelt het al n tijd in de verte je hoort het wel steeds dichterbij komen. Dat word straks de kleine bij ons in bed... Als ik buien radar moet geloven komt er n hele tering zooi aan dikke rode lijn.. Hengelo Twente
Hier word het nu ook zwaarder... Elburg dus. En enorme flitsen. Mannetje is helemaal in z'n sas dus hahaha
Veenendaal... Flits flits flits flits flits... Regen en gerommel. Af en toe wat hardere klappen. Maar dus vooral een lichtshow buiten.
Wat een weer... Achterhoek hier. Gigantische onweer en hagel zoals ik het nog nooit gehoord heb. Bollen volgens vriend. Ik zit met onze dochter, ze schrok van de hagel en greep me helemaal vast. Gelukkig is de hagel nu net weer terug naar regen..
Hier in Zwolle vooralsnog alleen gerommel en geflits, geen regen en hagel en ook geen storm. Stilte voor de storm, lijkt me
Oh nu wel regen, zachtjes. Ben benieuwd. Wil nog een nachtwandeling doen met de hond maar als het onweert is dat toch niet zo tof
Hier rommelt het wat, voornamelijk veel flitsen. Net een heel klein beetje regen gehad. Als het onweer niet erger wordt dan slaap ik hopelijk wel. Omgeving deventer
Hier omgeving bergen op zoom veel heel veel regen. Onweer veelal in de wolken en gerommel in de verte. Veel ontladingen. Hagelstenen waren 2cm hooguit. Gelukkig. Alleen t blijft maar komen die buien. Dan Te bedenken dat ik al paar uur achtereen hoop dat mijn (voorweeen) gaan doorzetten. Ze zwakken steeds af na uurtje. Dan dat stomme noodweer op de achtergrond.... Die zet wel door..
Tazzy180. Misschien zet het door als het onweer voorbij is. Ik had dat met mn middelste. Succes. Inmiddels liggen we in bed en hebben we een uurtje gegad waarin we konden slapen maar nu liggen we met zn allen in ons bed. Ben benieuwd hoe het humeur van de kids morgen is. Het ging net zo hard tekeer dat de afvoer van de wc en het bad aan het borrelen was.
Tot nu toe valt het hier in Groningen mee. Het regent nu alleen hier, maar de regen valt ook wel mee....
Getsie, ik hoor harde regen vanuit mijn bed. Ik moet er zo uit en dan op de fiets naar mijn werk. Ik heb geen zin.
Hier niets gehad, nog geen regen. Noord Limburg. Komen hier er vaak goed vanaf. Zag alleen gisteren avond in verte flitsen.
Wauw wat ging het hier hard, werd er gewoon wakker van! Snel raam dicht gedaan en daarna verder geslapen, zo maar eens naar buiten kijken