Assen. Niks aan het handhe. Afgelopen nacht een paar donderklapjes en regen. Het regent nu ook weer. Rond 08.00 uur trekt er nog een rood gebiedje over, maar als het goed is, is het rond 08.15 uur, als ik Aiden naar school moet brengen, voorbij.
Hier in nh net wat flinke klappen. En moet zo op de fiets door het dorp heen werken. Snel mijn rijbewijs maar halen brrr.
Genoten van het weer super mooi! alleen wel om 5uur een kleine Smurf in mn bed!!! die vond het toen toch een beetje eng worden
Hier is het alleen bij een beetje regen en wat gedonder gebleven. Nu is het stralend weer, buienradar geeft wel een beetje regen aan, precies op het moment dat de kinderen naar school moeten
Was al extra vroeg naar bed gegaan en dat was dan ook maar goed ook want rond middennacht de eerste bui gehad, aangezien onze zoon ontzettend bang is (bijna niet gerust te stellen) daar druk mee geweest. En toen rond kwart over 3 begon het weer met een mega klap, zoon sloeg over in pure paniek waardoor dochter ook wakker werd en dan maar mee doet omdat ze het ook niet weet. Met de kinderen naar beneden zodat manlief nog wat rust kon pakken want die moet om 5 uur weer naar het werk. Tegen half 5 was alles erover en toch weer even in bed gaan liggen met de kinderen.
Hier in oost Brabant gisteravond een paar flitsen geweest, verder nog geen regendrupje oid gezien. Ook vanacht is het gewoon droog gebleven. Nu ook weer stralend weer, lekker zonnetje en een blauwe lucht! Benieuwd of dat zo blijft!
Hier echt flink te keer gegaan. Al vanaf 22 uur gerommel en steeds erger. uiteindelijk van pakweg 1 tot 2 uur de kinderen bij ons in bed gehad. Het knalde erover! Ik ben absoluut niet bang voor onweer, maar een aantal klappen vond zelf ik eng. En hozen, echt met bakken uit de hemel. Wij wonen aan een watertje en ik denk dat de waterlijn zeker een meter opgeschoven is naar ons huis. Vandaag dus allemaal brak, iedereen bijzonder slecht geslapen....
Bleeeeeh hier dus vannacht ook onweer 😡 Ik ga nu eerst weer naar bed, kindjes zitten op school en ik ga een uurtje bij slapen.
Hier lagen we uiteindelijk met z'n vieren in bed Zoon werd wakker en was bang toen het echt heftig werd en meisje werd wakker en wilde niet meer slapen.. Béétje jammer dat het op een doordeweekse nacht was en dat vanmorgen gewoon de wekker ging..
Hier in den bosch is het vanaf ongeveer 21.15 constant aan het flitsen geweest met licht gerommel. Ietsl later is het gigantisch te keer gegaan met onweer, flinke regen en hagelbuien. Ging echt goed te keer.
Hier begon het rond 12 uur vannacht heb nog een uurtje slaap kunnen pakken en daarna niet meer. Ik zit nu als een zombie op werk haha
Hier ook een slecht nacht. Lag met 3 kinderen op bed en het ging zo te keer. Een dorp verderop veel schade aan auto's door extreme hagel. Over de hele nacht 1,5 uur geslapen z o iets
Gisteravond het gaafste onweer ooit wat mij betreft. Ik zag allemaal kleine flitsjes en dacht dat er weer eens een evenement was met vuurwerk op de rivier. Maar nee, terwijl het bij ons nog helemaal rustig en droog was, zagen we een stukje verderop tussen de wolken in de avondschemering, waardoor het allemaal wat rood kleurde, voortdurend bliksemflitsjes gaan! Later ging het ook hier wel onweren, maar ik had niet het idee dat het echt noodweer is geweest.
Wij hebben echt wel geluk gehad...In omliggende dorpen veel schade, hier alleen gebliksem in de verte en af en toe wat regen. Heb in ieder geval prima kunnen slapen. Omgeving Efteling.