Hier Amersfoort omstreeks 1300 uur wat gerommel en flinke druppels. Dit hield al snel op. En nu.....Ik zou het wel fijn vinden als het hier echt gaat regenen voor de planten en dieren.
Hier (Apeldoorn) regent het aardig sinds een half uur. Maar geen regen zoals voorspeld is tot nu toe en ook geen harde wind.
Als ik de buienradar moet geloven begint het hier over een half uurtje te regenen. Maar ja, diezelfde buienradar gaf vanmorgen aan dat het hier maar 21 graden zou worden vandaag wat een lolbroeken, zo warm was het al toen ik om een uur of 9 buiten kwam
Hier ook geen regen te bekennen. Alleen lekker afgekoeld vergeleken met gisteren en een lekker windje. Wel al de hele dag bewolkt. Volgens buienradar gaat het vanaf 6 uur regenen, maar als je naar de hoeveelheid kijkt is het 0mm. Dus of het echt gaat regenen betwijfel ik Hier regio Betuwe trouwens....
Alleen een paar spetters gehad...het ziet er wel naar uit alsof het straks flink gaat regenen maar of het ook losbarst?Ik hoop het wel.Regio Krimpenerwaard
Ik woon in midden Brabant en we hebben tussen 11.00u en 12.00u heel heel heel veel regen gehad. De straat stond blank! We kwamen er ook achter dat het dak lekte...
Oei dat dak is wel heel erg balen. Hier redelijk midden brabant, meer midden dan west en enkel een paar spetters vanmorgen en zojuist.
Hier in het groene hart is er 1 druppel regen gevallen. Niet eens genoeg om de was naar binnen te halen.
Hier tussen Rotterdam en Dordt en vanmorgen flink geregend. We mochten voor het eerst sinds maanden weer na de kerk en daar stonden we dan na de dienst zonder jas op de fiets. Gelukkig heeft iemand ons afgezet en vanmiddag de fietsen even opgehaald.
In Alphen aan den Rijn 5 spetters gevallen. Koelt nu wel iets af maar hebben heerlijk buiten gegeten nog.