Noodzakelijk eetstoel in hoogte verstelbaar?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by flippy, Apr 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. flippy

flippy Actief lid

Jul 16, 2007
    282
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb namelijk een leuke kinder eetstoel gezien maar is niet in hoogte verstelbaar, wel rug en eetblad is ook afneembaar.
    Is het dan noodzakelijk dat ie niet lager kan?
    Ik denk als er toch een eetblad is kan ie zelf zo eten en anders gewoon aan eettafel schuiven! Dan hoeft ie toch niet lager!

wat vinden jullie?

2. MamaBianca

MamaBianca Actief lid

Mar 12, 2008
    478
    0
    0
    Drieborg
    Nee hoor. Het is geen must om een kinderstoel te hebben die in hoogte verstelbaar is.

3. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    het is idd geen must, maar het is wel handig hoor :D hij kan daarna namelijk zelf op en af stappen. (over een hele tijd!)

4. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik heb er wel voor gekozen omdat Jelle dat tzt ook zonder blad aan de tafel kan zitten. Er zit een rand van zo'n cm of 10 onder onze tafel, en een kinderstoel op normale hoogte kun je dan niet aanschuiven omdat de beentjes dan klem komen te zitten.

5. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,480
    113
    Wij hebben gewoon zo'n goedkope van de ikea.
    In ons geval ideaal want hij past precies onder onze eettafel. (we hebben dus eerst de hoogte van onze eettafel gemeten en daarna bij de ikea de hoogte van het stoeltje).
    Dat was dus een eis bij ons, dat het ding onder de eettafel moest passen, dit omdat wij een erg kleine keuken hebben waar we in moeten zitten en het anders dus niet zou passen.

Groetjes Anita

Share This Page