babycook: iemand ervaring mee?

Discussie in 'Voeding' gestart door Moon13, 4 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moon13

Moon13 Lid

30 jun 2008
    73
    0
    0
    Markt onderzoek
    A'dam
    Dag allemaal! :D

aangezien wij over een maandje met het introductie van ander voeding gaan beginnen, zit ik er aan te denken om de babycook aan te schaffen.
    Ik ben dus heel erg benieuwd naar ervaringen van anderen mama's!

alvast thx voor de + en - verhalen/ tips/ recepten etc....

2. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ik heb ook getwijfeld om een babycook te nemen maar doe het toch maar niet.

Ik ga het met een stoomaparaat doen, zo kan ik ons eten er ook bij doen en heb ik geen extra werk :D Ook kun je het even alleen laten als je kindje bijvoorbeeld ineens een volle luier heeft :)

3. san 14

san 14 Actief lid

22 dec 2008
    130
    0
    0
    Brabant
    ja daar ben ik ook zeer beniewd naar ik heb er al een ik had hem bij een abonnement op de"kinderen" over 3 maandjes gaan wij hem gebruiken ! en misschien ook iemand over het kookboek van babycook? is dat ook nog interessant om aan te schaffen? grt

4. Moon13

Moon13 Lid

30 jun 2008
    73
    0
    0
    Markt onderzoek
    A'dam
    :) Nou bloem dankje wel hoor maar ik heb toch een hele ander eetspatroon dan mijn baby ;)

Dus niemand? nog geen ervaring mee? :cry:

5. Kiwi80

Kiwi80 Bekend lid

24 feb 2007
    530
    0
    0
    Ik heb de babycook in gebruik vanaf 4 maanden. Ideaal! Ik zou hem zo weer kopen. Ik ben begonnen met fruithapjes en groente erin te maken. En ze at ook vaak met de pot mee, maar dan deed ik haar prakje toch in de babycook, omdat ze eigenlijk ook nog geen zout mogen. Nu gebruik ik hem nog steeds voor fruithapjes en zo af en toe voor een prakje als wij iets eten wat ze niet mag (ivm te veel kruiden). Zeker een aanrader!

6. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Eet je geen groentes dan?

7. Kiwi80

Kiwi80 Bekend lid

24 feb 2007
    530
    0
    0
    Je kindje mag gewoon dezelfde groentes eten als jij hoor, als het maar niet te veel gekruid is.

8. cherry blossom

cherry blossom Niet meer actief

Ik heb de babycook... hij is heel handig! ik gebruik hem best veel. Maar toch heb ik ook veel potjes. Ik geef mn zoontje toch vaak nog potjes omdat het sneller is..

Maar ik gebruik hem toch regelmatig. Als wij zelf gewoon groente aardappels en vlees eten dan gebruik ik hem. Eten wij macaroni, of gebakken aardappels of ander gekruid spul dan krijgt hij zn eten uit een potje.

Ik vind het supermakkelijk en ik doe hem niet weg! ik pureer er zn fruit mee, en voor het avondeten gooi ik er een aardappel in stukjes in, vlees, en groente gewassen. Dan ietsje water er in, op stomen zetten. Is het lampje uit dan is het eten klaar gestoomd haal je het uitlek mandje weg en draai je de knop op pureren klaar babyvoeding!
    Je kunt het zo grof maken als je wil... soms doe ik er een aardappel met tomaat en wortel ofzo in en mixen maar!

ik maak zelfs soms gemalen fruit voor mijzelf mmm..!

9. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Ik vind het een super apparaat! Wat ik wel jammer vind is dat je er geen rijst en pasta in kan maken. Dit kook ik dan ook apart en vries het in per portie.

10. MarjoM

MarjoM Actief lid

24 jun 2007
    402
    0
    16
    Blaricum
    Ik heb 'm ook via een abo op Kinderen. :D Echt aan te raden om de Babycook op die manier te 'kopen'. Inclusief een jaar "Kinderen' nog stukken goedkoper dan in de winkel (wel binnen een jaar je abo weer opzeggen natuurlijk ;))
    Ik heb 'm nu 1x getest met appel. Het werkte echt fantastisch, mooi compact, werkt heel snel, makkelijk schoonmaken...ideaal ;)

11. Moon13

Moon13 Lid

30 jun 2008
    73
    0
    0
    Markt onderzoek
    A'dam
    :D zo te zien is het een must have apparatje voor diegenen die verse hapjes voor hun baby klaar willen maken...ikke ook dus ;)

Bedankt voor de reactie's zal hem op de 9 maanden beurs aanschaffen als het daar kan anders bij baby dump!

12. san 14

san 14 Actief lid

22 dec 2008
    130
    0
    0
    Brabant
    nou zag ik dat je hem ook bij een jaar abonnement bij ouders van nu krijgt een jaarabonnement +de babycook kost 79,95euro
    in de winkel kost hij 117,50 euro dus dat scheelt nogal!

13. Moon13

Moon13 Lid

30 jun 2008
    73
    0
    0
    Markt onderzoek
    A'dam
    scheelt idd bijna 40 euro's en heb je er nog een abonnement op OVN ook!bedankt voor de tip! ;)

Deel Deze Pagina