o nee droog poetsen kunnen we hier ook niet, maar poetsen wel beneden. Nee na de lunch eigenlijk niet, maar voelt anders als ontbijt...stom misschien.
Wij zijn een duf stelletje als we uit bed komen, dus eerst sjokken we naar beneden om te ontbijten, dan kunnen we even rustig wakker worden. Daarna weer naar boven om aan te kleden en te poetsen..
Poetsen vóór het ontbijt? Bah. Koffie met mintsmaak en muesli met mintsmaak. Nee wij gaan in pyjama naar beneden, eten en drinken. Doen een uur rustig aan, tas inpakken, haar kammen, enzovoort. En dan naar boven, snel aankleden, tandenpoetsen en de deur uit
Hier eerst wassen/doudchen, tandenpoetsen en aankleden en daarna ontbijten. Zoon heeft een gruwelijke hekel aan tandenpoetsen (en opstaan en niet kunnen spelen) en dat is niet het laatste wat ik wil doen voor we de deur uit gaan.
Wij staan om half 8 op (ok ik om 7 uur) en om half 9 gaan we weg. En jullie doen gewoon een uur rustig aan . Maar ik moet vooral de jongste vaak wakker maken. Je hebt ook mentholvrije tandpasta, van Elmex.