Hoi Ladies, Ik heb deze vraag ook geplaatst bij vruchtbaarheidsbehandelingen, maar weet niet waar die het beste past. Hopelijk willen jullie hier je ervaringen delen! Natuurlijk is het bij iedereen anders, maar vraag me af wie na het stoppen van de pil een jaar geen/ amper menstruatie heeft gehad? En of je intussen al zwanger bent geworden en na hoe lang. Is het pas gelukt nadat die menstruatie weer op gang gekomen is, of gebeurde er heel lang niets en was je ineens toch zwanger?! Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen. Ik ben 9 maanden gestopt met de pil na 10 jaar, hormoonwaardes zijn goed, maar moet nog een echo doen. en menstrueer niet. Ben benieuwd naar de kansen.. Hoor het graag!
Happy : ik ben dan nog niet zwanger maar ben inmiddels 1,5 jaar bezig om zwanger te worden. Mijn cyclussen waren het eerste jaar na het stoppen met de pil ook ontzettend omregelmatig ( van 50 tot 84 ) dagen! Toen ben ik naar de huisarts gegaan en die heeft mij naar de fertiliteitsarts door gestuurd omdat je dan geen eitjes aan maakt en dus ook niet weet wanneer je moet klussen. Bij de fertiliteits kliniek ben ik onderzocht en heb ik chlomid 50 mg gekregen waardoor eindelijk mijn menstruatie weer normaal is terug gekomen met 29 dagen! Ook maak ik elke keer nu een eitje aan! Hopelijk heb je hier wat aan! Kan je niet Zeggen hoe het kan helaas! Ben nog niet zwanger : moest ook een fertiliscopie ondergaan en daaruit bleek dat de eileiders allebei dicht zaten, 1 hebben ze door gespoten en 1 wou niet. Dus bleek dat ik 1 dik jaar voor niks heb geklust! Nu maar proberen met 1 eileider. Hopelijk zien ze snel bij jou wat de reden is dat je menstruatie uitblijft. Het is dan ook een erg vervelend gevoel, en je hebt het gevoel dat je geen eerlijke kans krijgt om zwanger te worden. Maak er werk van en laat serieus merken dat je daar mee zit en graag iets wil proberen qua medicatie ofso! Hopelijk is je cyclus snel op orde.