hoi dames ik maak wat vaags mee ik doe 12 november postieve test bij etos en hij is nu al helemaal vervaagt een heel dun streepje zie je nog maar zijn er mensen die dit ook hebben mee gemaakt ben echt verbaast
ik heb dit vorige maand gehad met een test van cb met het plusje zou maar zeggen, na enkele dagen (volgens mij: 5dgn) werd het vakje echt smerig donker geel en waar de verticale lijn was alleen nog maar een penne-streepje wat zichtbaar was.. daarintegen; de testen van kv blijven wel mooi duidelijk..
gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb mijn testen ook bewaard hoor! Mijn dochter is in oktober 2 geworden en heb dus 9 maanden daarvoor een paar keer posi getest, en sommige daarvan heb ik ook nog steeds!!!! dus ik heb ze al bijna 3 jaar liggen
hoorde trouwens dat als je er blanke nagellak over doet ze heel lang mooi blijven! heb ik niet gedaan trouwens
ja ik wil de test idd bewaren die van mijn zoontje heb ik nog steeds en die was ook van de etos daarom vond ik het zo raar dat het stree[je weg ging en het is sowieso om bij de eerste baby spullentjes ook de test erbij te kunnen hebben dat vind ik teminsten
ze zeggen dat als je hem er dan uit haalt en een laagje blanke nagellak erop smeert dat de test dan duidelijk blijft
ik had de eerste zangerschap ook posi getest met etos en die verdwenen ook vrij snel. ik had ook cb met kruis gedaan en daarvan heb ik er nog steeds eentje en die is nog wel aardig mooi. ik had er haarspray op gedaan dat werkt dus ook
blijven de kv testjes trouwens uit zichzelf zichtbaar? omdat je daar nie toiets hebt waar je nagelak of haarspray op kan doen?
Ik heb van beide zwangerschappen de testen van Matcare nog bewaard (uit de webshop van L10) Die zie je nog heel duidelijk, en de oudste is nu al 4,5 jaar oud
okee dankje... ik heb van vorige maand nog de 2testen van kv hier liggen en die zien er nog super netjes uit!!
ik heb van de oudste ook met etos getest dat is dik 5 jaar terug en daar staan nog duidelijk streepjes op