Kort geleden het ik mijn koperspiraal laten verwijderen. Nu ben ik precies een week overtijd ... Ik merk wel wat van de kenmerken zoals misselijkheid, enorm moe, mood swings en pijnlijke borsten. Ik heb dit weekend twee tests gedaan maar die waren niet duidelijk... het streepje was alleen met heeeeeel veel moeite enigszins te zien. Nu wil ik nog een week wachten en dan naar de huisarts gaan. Wat vinden jullie? Mensen ervaring met voor het eerst zwanger worden op latere leeftijd? Groetjes Curly
Ik ben met 34 zwanger geworden, maar bij mij was het in de zesde ronde raak, maar had direct een hele duidelijke streep. Sommige testen geven het niet duidelijk aan, wat ja wel kan doen is de digitale van clear blue eens proberen. Kijken wat die aangeeft. Symptomen zijn er wel naar, maar je lichaam kan je aardig in de maling nemen.
Welkom! Spannnend hoor overtijd! Ik zeg altijd zelf een streep is een streep! Je kunt inderdaad over een paar dagen weer testen. Succes!
welkom en een streep is een streep... en ik vind 38 echt niet oud voor zwanger te raken vind niet echt dat daar een leeftijd aan moet hangen.