Bah wat eng!!! Maar als ik het goed begrijp kan je alleen 3en deur open doen h3l3maal open dus?... want dat is niet echt handig.. Heb je huurhuis? Misschiem dat je wat kqn regelen met de huisbaas om zo inbrekers moeilijker maakt. Bij mij zal het niet zo snel gebeuren maqr ik heb kiepdeuren daar passen ze niet doorheen ook kunnen ze de hendel niet pakken Doe maar lekk3r rustig aan ga lekker op de bank liggen en doe d3 deur klein stukje open
Nee koopwoning. En het zijn geen deuren hoor maar gewoon grote open vlakken (ik zou er bijvoorbeeld niet doorheen passen haha) enige deur die helemaal open gaat is de balkondeur.
Ja wij dus niet zal een foto maken van hoe het er uit ziet ze kunnen namelijk alleen maar helemaal open dus niet een klein stukje.
Brrrr! Maar even wat positieve woorden zodat je toch wat kunt slapen: - Waarschijnlijk zag hij dat alles open was en donker(?), makkelijk binnenkomen, zonder al teveel lawaai. - Je hebt nu alles dicht, maakt het toch wat moeilijker, via een trap. - De politie gaat zo rondjes rijden, teveel risico. Schrikken man! Hoop dat je wel wat kunt slapen straks. Anders wat potten voor de deur/ramen zetten, mocht ie toch open gaan, schrik je wakker.
Foto staat in mn foto album van het raam dan heb je een idee. En van de ladder Trappen gaat niet aangezien ik eerst op een stoel moet klimmen om bij de opening moe komen haha http://www.zwangerschapspagina.nl/members/55833-albums11533-picture81745.html Geen idee of de foto zichtbaar is zo
Ik kan je foto zien. Zo'n veiligheidsstang kan daar volgens mij niet aangezien die naar binnen klapt...
Nou ik ging er eigenlijk niet vanuit dat ik dit aan zou treffen ben namelijk helemaal geen held en schijt al snel in mn broek..
Was het niet toevallig de glazenwasser of je minnaar???? Misschien wou hij wel een liedje zingen bij jouw raam. (romantisch.) Maar die komt echt niet meer terug hoor, hij weet nu dat er iemand thuis is en dat je alert bent.
Ooh.. schrik een beetje van je verhaal! Ik woon 3 hoog en laat 's nachts ook de schuifdeur open staan om het door te laten waaien.. maar bah! Dat doe ik dus ook niet meer.
Poeh, flink schrikken! Het is de ideale tijd natuurlijk om in te breken, half nederland is op vakantie en de andere helft heeft iets teveel ramen en deuren openstaan met deze hitte. Succes vannacht, hopelijk kan je nog een beetje slapen!
Dan was hij het vast, wou zijn werk nogmaals bewonderen. Ik hoop dat je zo meteen nog wat kunt slapen, kan me voorstellen dat je je even niet prettig voelt nu.
Bah wat eng! Moet er niet aan denken dat ze binnen (proberen te) komen terwijl ik (alleen) thuis ben. Hoe komt die ladder eigenlijk daar, is die van jullie zelf? Ik vind het van sommigen naief dat ze zeggen dat diegene niet meer terug komt.... vergeet dat maar. Hou het de komende dagen maar goed in de gaten. Bij ons hebben ze geprobeerd in te breken, 2,5 maand later daadwerkelijk ingebroken en 8 maanden later weer ingebroken. De braak aan de deuren en sleutel is op zo een specifieke manier gebeurd waardoor de politie haast zeker weet dat het alle 3 de keren dezelfde was. Politie zei toen ook, ze blijven vaak proberen en doorgaan totdat ze hebben wat ze willen. Ik wil je niet bang maken maar zorg wel dat je op je hoede bent. Vooral tijdens de bevalling alles op slot, toen hebben ze bij ons namelijk ook ingebroken terwijl niemand wist dat ik moest bevallen. Pech....of hebben ze ons in de gaten gehouden?