Ik had het echt niet meer verwacht om hier nog eens een topic te openen! Wij willen heel graag een 4e kindje maar houden stil compleet stil voor de buitenwereld al een tijdje maar vooruit,hier kan ik het wel neerzetten. Was al gestopt met de pil en direct een keurige cyclus en voelbare eisprong elke keer (auw!!! Altijd vreselijke buikpijn 2 dagen lang) Ik verwachte natuurlijk niet dat ik meteen bingo had in de eerste maand. En ik had gelijk want werd gewoon ongesteld. Maar nu... Ik heb een paar dagen een hele lichte bloeding gehad. Zo is het opeens een dag weg en zo komt er opeens een klein beetje bloed verlies mee dus ik dacht gewoon ongesteld te gaan worden maar niks! Geen ongesteldheid maar wel gekke kwaaltjes,al wil ik daar nog niks achter zoeken want het kan nog altijd 2 kanten op gaan. Gisteren avond kwam mijn man thuis eten toen hij pauze had van zijn werk en hij had koffie. Ik rook de koffie en bah,ik werd toch ineens misselijk! Niet zo erg dat ik moest spugen maar echt fijn voelde ik mij niet. Lage rugpijn waarbij bukken echt pijnlijk is en dat had ik bij mijn 3e kindje ook in het begin (nu kan dit ook goed komen door de naderende menstruatie,ook al ben ik ietsjes overtijd) Tja,licht bloedverlies of eigenlijk heel vies,slijmerig bloed wat niet eens in mijn maandverbandje terecht komt. Enkel alleen na de grote boodschap dat er wat bloedverlies is maar dat is,mocht ik echt zwanger zijn,geen uitzondering zijn want dat heb ik bij elke zwangerschap gehad. Bij mijn 2e kindje had ik zelfs een heftige bloeding waaruit bleek dat het een 2 ling geweest was maar een kindje het niet heeft mogen redden en al heel vroeg in de zwangerschap als miskraam eruit kwam. Maar het andere kindje was blijven zitten en zit nu lekker tv te kijken na een ochtend school Mijn borsten doen met vlagen zeer maar is niks bijzonders op te zien. Wel heb ik soms enorme tintelingen in mijn borsten,waar dat nou vandaan komt? Dat ken ik alleen toen ik bevallen was en ik melk aanmaakte maar dat kan nu natuurlijk niet. Ik heb besloten nu nog even af te wachten tot vanavond. Jongste doet haar slaapje,de 2 oudste zijn net thuis van school en we gaan zo de herfstvakantie inluiden op de speelboerderij en vanavond als ik boodschappen ga doen dan haal ik een testje. Twijfel of ik de test vandaag,vanavond,dus zal doen of morgen ochtend. Ik weet dat het niet uitmaakt tegenwoordig met de testen of je nu in de ochtend,middag of avond test maar ik vind het stiekem erg spannend. Zou het zo zijn of niet? Ach,ik ga vanavond gewoon een test halen en zodra ik thuis ben de test doen! Duimen jullie mee??
Klinkt echt heel veel belovend, vooral als je anders eigenlijk al jouw menstruatie had moeten krijgen. Ik duim mee
Geluk! Mijn jongste is wakker dus ik ga haar uit bedje halen en met de kids racen naar de drogist. Ppfff,ik had nooit verwacht dat ik weer zo zenuwachtig zou zijn! Je zou denken,met 3 kindjes weet je al wel wat je te wachten kan staan maar het niet weten of het wel of niet zo is,de dingen die ik voel (maar ik weet ook uit ervaring dat dat misleidend kan zijn) En ergens denk ik: Kom op,3 kindjes voldragen ik zou toch wel weten hoe het voelt zo aan het begin van een nieuwe zwangerschap als ik zwanger blijk te zijn. Ik ga uit van een negatieve test en dat zal even balen zijn maar goed,dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben. De misselijkheid die met vlaagjes komt herken ik wel maar kan ook tig andere redenen hebben. Moet heel vaak plassen terwijl ik echt niet meer drink dan anders en mijn urine is donkerder,precies zoals bij de vorige 3 zwangerschappen. Maar het kan zoveel betekenen,het kan heel goed gewoon niks zijn. Oh,en onwijs moe! Kan mijn bed niet uit,snak naar een dutje zodra mijn man thuis is van zijn werk en in de avond lig ik er echt vroeg in omdat ik gewoon zo op ben. Maar ik hoor heel veel mensen die zo moe zijn,hele dagen wel kunnen slapen... Word vroeger donker,later licht,kortom dagen worden korter en dan worden we allemaal weer vermoeider etc.... En nu ga ik de kleine eruit halen en even langs de drogist... Ze zien mij aankomen zeg met 3 kinderen en ik kom een test halen whaha. Ach,lekker boeiend! We hebben altijd een groot gezin willen hebben en wie weet word het werkelijkheid! Altijd 4 kindjes willen hebben en hopelijk mogen krijgen. We zullen er zo achter komen of het ook echt nu al zo ver gaat komen of dat we nog meer geduld moeten hebben. Ik hou jullie zeker op de hoogte!!
O spannend, ik ben zo benieuwd laat je het snel weten? Voel weer helemaal die spanning van toen ikzelf ging testen....
Helaas was de test van net negatief. Ergens had ik het wel verwacht maar toch heb je stiekem altijd hoop he Nu maar een paar dagen afwachten en kijken wat het gaat doen. Ik heb vaker pas laat getest in de zwangerschap. Bij mijn jongste pas na een week overtijd dat ik echt een positieve test had waar ik duidelijk iets mee kon haha. Heb maar gewoon een dubbele test gehaald dus kan over een paar dagen,mits nog niet ongesteld,alsnog een test doen en wellicht toch met ochtendurine en dan zien we wel weer. Maar voor nu is de test helaas negatief. Wel stom dat ik misselijk werd gisteren van de koffiegeur,ik zoooo moe ben,mijn borsten stom doen enz... We wachten (on)geduldig verder af!
Ik testte op 14 dpo ook héél erg omowit en dat zelfs met ochtendurine, laat staan als ik het in de loop van de middag had gedaan. 19dpo testte ik heel duidelijk positief, en 20dpo een goede 2-3 weken als resultaat met CB test. Dus ik hoop voor je dat je over 2 daagjes met ochtendurine een mooie test in handen hebt.
Even een update... Vanmorgen was er geen test nodig. Ik ben toch,een paar dagen later dan gewoonlijk,ongesteld geworden. Jammer maar helaas... Stiekem had ik ondanks de negatieve test van gisteren een piep klein beetje hoop omdat ik wel wat overtijd was maar goed,ergens zei mijn gevoel al wel dat het niks zou zijn deze maand. En mijn gevoel klopte. Alsof ik leeg loop (sorry voor het detail!) Gisteren kreeg ik opeens enorme rugpijn onderin mijn rug en hele nare pijn in mijn onderbuik en voelde mij opeens enorm emotioneel. Ben ik bed gaan liggen met een pijnstiller maar de pijn bleef maar doorgaan. Vanmorgen bij het opstaan ben ik naar het toilet gegaan en toen (even vies) een dikke prop en toen begon ik te vloeien,iets anders dan anders maar goed,ongesteld dus. Voel mij nog niet helemaal tof al is godzijdank die hele erge rugpijn weg (nog wat zeurderig maar niet meer zo erg) buikpijn is ook weg,niet meer dan anders alleen ben ik echt verschrikkelijk moe! Echt heel erg moe! Anyway,ons 4e kindje gaat er vast komen alleen nu nog even niet deze maand. Op naar de volgende maand en wie weet brengt November wat meer geluk. Kinderen krijgen kunnen we,3 meisjes die ons leven hebben verrijkt dus een 4e kindje komt echt wel maar ik zie het maar zo: Het was deze maand de tijd nog niet er voor. Op naar de volgende ronde en wie weet.... Lief dat jullie allemaal mee hebben gehoopt dat ik wel zwanger zou zijn! Duimen jullie mee voor November?
Ach, wat jammer dromertje. Inderdaad hopen dat het volgende maand wel zover is. Misschien was je iets over tijd door een mislukte innesteling? Je verteld dat het anders ging dan anders. En dan die rugpijn...
Het zou kunnen maar kun je daar van die nare klachten van hebben? Heb nog steeds wel rugpijn,maar vele malen minder dan voorheen. Sinds ik opeens een stolseltje verloor werd het minder alleen sluimert het nog wat na zeg maar. Misselijkheid is wel helemaal weg en gevoelige borsten ook. Raar lichaam! haha