Nooit gedacht..

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door Mayflower, 3 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mayflower

    Mayflower Bekend lid

    21 okt 2018
    585
    295
    63
    Vrouw
    Dat is inderdaad snel. Daar ben ik ook ene beetje bang voor. Aan de ene kant hoop ik snel weer zwanger te worden aan de andere kant vind ik het dood en dood eng. Maar wat fijn dat je erna een prachtig kindtje in je armen kon sluiten. Maar lijk me wel heel zwaar ooj
     
  2. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Dat word een hele mooie tattoo!
    Dank je wel lieve schat, ik hoop echt dat t jullie gegund zal worden, met een gezond kindje!♡
     
  3. M_L_M

    M_L_M Actief lid

    6 mei 2017
    165
    83
    28
    Succes met je tattoo! Mij heeft dat heel erg geholpen. En ik hoop echt dat het je snel gegund is weer zwanger te worden van een prachtig kindje.
     
  4. Sterretjeindenacht

    Sterretjeindenacht Actief lid

    27 dec 2018
    267
    40
    28
    Vrouw
    Hey ben vandaag geweest zag er "schoon" uit alleen twijfelde ze wel over iets en dat was of bloedklonter of plancentarest. Door het gevoel in men buik gok ik op dat laatste. Ze wou me eerst verder laten afwachten en zien of het mee kwam met een goede menstruatie. Maar omdat ik zei dat ik het echt moeilijk heb dat ik het lichamelijk niet kan afsluiten volgt komende donderdag een hysteroscopie met eventuele curretage en wordt ik een maand op de pil gezet.. ik hoop maar dat er geen blijvende schade wordt aangericht en we er dit keer gewoon vanaf zijn. X
     
  5. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.827
    14.157
    113
    Ik hoop juist dat t hartje morgen al gestopt is dat ie in alle rust gewoon heeft mogen gaan zonder t geduw om m heen door de wee opwekkers.

    Hormoon tantrum ging hier vanmorgen af, fijn kon t er echt bij gebruiken...

    Denk dat ook hier een volgende zwangerschap schoenzolen kauwen gaat worden van de eerste positieve test tot de bevalling aan toe. Gaat dat weer net zo gruwelijk mis dan maken ze die installatie maar ongedaan, mn hart kan dit niet nog een keer hebben.
     
  6. Sterretjeindenacht

    Sterretjeindenacht Actief lid

    27 dec 2018
    267
    40
    28
    Vrouw
    Ik heb dus gisteren nieuws gehad en er zit nog "iets" dit kan een bloedklonter zijn maar ook een rest eerst wou ze graag afwachten. Maar omdat ik het op die manier lichamelijk niet kan afsluiten en niet verder kan volgt morgen een hysteroscopie en gaat ze kijken wat het is.. als er iets blijkt te zitten wordt dat weggehaald door opnieuw te curreteren.. ik hoop maar dat ik er geen verklevingen van krijg. Maar zitten afwachten op iets dat miss toch niet van zelf af komt heb ik ook niet. Ik word wel een maand op de pil gezet daar heb ik het enorm moeilijk mee ga toch vragen of dat echt noodzakelijk is. We gaan dus 4m voorbij zijn eer er een poging kan volgen :( maakt me erg verdrietig maar nu is er tenminste een eind doel in zicht als ik afwacht heb ik dat niet en kan het zijn dat ik na dat wachten opnieuw moet laten curreteren dan beter nu..
     
  7. Mayflower

    Mayflower Bekend lid

    21 okt 2018
    585
    295
    63
    Vrouw
    Owjee
    Is alles goed gegaan,? Is er wat gevonden?
    Hoop zo dat alles goed is zodat jullie het een plekje kunnen geven.
    Hier nu weer ineens buikkrampen en goeie ook hebben vanochtend gezellig gemaakt zeg maar want had al 2 dagen niet gebloed en nu raar bruin rood bloed.... heel weinig maar en buikpijn...
     
  8. Sterretjeindenacht

    Sterretjeindenacht Actief lid

    27 dec 2018
    267
    40
    28
    Vrouw
    Hey mayflower,
    Ik weet dus van niet veel gynea moest weg en ik heb ze niet meer gezien.
    Wat ik wel weet is dat er effectief resten waren dus here we go again hebben ze dan ook meteen gecurreteerd :( ik hoop nu echt dat alles eruit is mag wel we zijn haast 7w verder. Verder ben ik nu begonnen met de pil moest die 1m nemen om de boel echt rust te gunnen. Maar nu had ze mij 2 stroken klaar gelegd maar die 2de neem ik mooi niet. Ik zie ze dinsdag en ga vragen wrm ze mij 2m heeft gegeven.. vandaag bel ik om te vragen of nu alles weg is of niet tot dinsdag wachten of alles goed gegaan is kan ik niet. In ieder geval hoop ik dat er na de curretage gewoon terug gekeken is met de camera want ze zien zo verdomd weinig op gewone echo ik wil echt zeker zijn dat alles weg is nu.
    Hmm toch maar wat langer rust nemen? Je zou geen afscheiding mogen hebben de baarmoedermond is wls nog niet goed afgesloten. X
     
  9. Sterretjeindenacht

    Sterretjeindenacht Actief lid

    27 dec 2018
    267
    40
    28
    Vrouw
    Piep hier ben ik met mijn nieuws.. gebeld en alles is WEG wat ben ik blij dat ik het eindelijk lichamelijk kan afsluiten, het is na gecheckt telkens met de camera dus dat is een pak van mijn hart dat het nu goed is gecontroleerd en niet enkel met echo, volgende week moet ik nog langs en bekijken we samen de foto's. Kan ik vragen hoe het daarbinnen gesteld is na 3 keer prullen. Nu rust pakken, 4 a 6w pillen ga volgende week vragen of ik niet na 1 strook mag stoppen. En daarna kunnen we er weer voor gaan. Hoop juist niet helemaal lam te liggen door die pil maar dat zien we dan wel. En dan maar hopen dat dat regenboogje niet lang op zich laat wachten na alle regen mag dat ook eens :). X
     
  10. Mayflower

    Mayflower Bekend lid

    21 okt 2018
    585
    295
    63
    Vrouw
    YESYES wat geweldig nieuws!! Nu alles even laten rusten en hopelijk mogen jullie snel weer. Hopelijk mogen we alle 2 dit jaar zwanger raken en een prachtige baby in elk van ons gezin verwelkomen:D:D.

    Die buikpijn was snel weg gisteravond...
    Maargoed.. lijk op bruinverlies naar tegelijk is het rekbaarslijm.. (Ja ik let op wat er in me onderbroek gebeurt hhaha:roflmao::roflmao::roflmao:)
     
  11. Sterretjeindenacht

    Sterretjeindenacht Actief lid

    27 dec 2018
    267
    40
    28
    Vrouw
    Dat hoop ik ook voor ons beide ik hoop alvast tegen de zomer het heeft allemaal lang genoeg geduurd he. Hopelijk mogen we snel een regenboogbaby verwachten en gaat alles goed!
    ik ben blij dat er eindelijk een eind is aan die ferme nasleep en ik me kan richten op de toekomst met een startdatum in het vooruitzicht miss doet die maand me wel goed eens niet bezig zijn met zwanger worden omdat het toch niet kan..
    Ja rekbaar slijm :) dat kan maar één ding betekenen :) succes en houdt me verder op de hoogte ik wens je alle geluk X
     
    Mayflower vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina