Ook ik ben in verwachting! We kunnen het nog niet voorstellen. Ik ben inmiddels 6 weken en 4 dagen. En volgende week donderdag krijg ik de eerste echo. Erg spannend. Het is namelijk de eerste echte zwangerschap. Ben één keer eerder zwanger geweest, maar dat bleek al snel een buitenbaarmoederlijke zwangerschap geweest te zijn en had zichzelf al afgebroken. Hopelijk hebben we volgende week goed nieuws! Groetjes
Het was zo bijzonder: echt vier keer getest. de eerste keer was het vrij licht, dus nog één, maar ook vrij licht, en nog een keer, die was iets donkerder en de laatste was heel helder. Maar omdat ik veel pijn had in bed, toch maar even langs de dokter maar die vond niets ergs. Dus hopelijk gewoon zwanger... Ik ben vrij jong: 20 jaar. Zijn er andere die op deze leeftijd in verwachting zijn?
HOI Ik ben ook zwanger is wel spannend allemaal. Zeker omdat het de eerste keer is en je niet weet wat je moet verw88. Ik heb krampen net of je ongesteld wordt. Kennen jullie dit? Maak me best wel onzeker. Ik had de dokter gebeld en die zei dat het normaal was. Verder heb ik alleen zere borsten en als ik moe ben wordt ik misselijk. Ook slaap ik slecht ben super moe maar kom moeilijk inslaap terwijl ik eerst mijn bed maar hoefde te zien en al sliep. Ook ben ik al om 6 uur klaar wakker. Zijn in andere ook bekend mee?
Hoi Linnie83, Ik herken de vermoeidheid wel ja. en ook de misselijkheid. Maar de krampen niet. Hoever ben jij? Ow, ik zag het al, je bent ook nog in het begin. Leuk! Ik heb zelf al jaren last van het prikkelbare darmsyndroom. Heb daar nu ook heel erg veel last. Hoort dit bij een zwangerschap? Of heeft iemand anders hier ook ervaring mee? Groetjes, Arri
gefeliciteerd! ben zelf ook 20, maar morgen 21 hahahha , die vermoeidheid hoort erbij en wacht maar met die misselijkheid, dan komt alles er 3x zo snel uit... bij mij iig wel... daarna kon ik ineens niet meer naar de wc, maar ook dat is gelukkig over! verder gewoon genieten, gaat heel snel allemaal!
gefeliciteerd meid! te gek, ik hoop dat het dit keer goed zal gaan! mag ik vragen wat voor klachten je had bij die buitenbaarmoederlijke zwangerschap? ik ben daar ook zo bang voor..ik heb steeds van die steekjes in mijn buik onderbuik en vanochtend leek het links te zitten..ben gelijk bang dat dit mijn eierstok is... ergens niet gek natuurlijk die angst gevoelens van dat het niet goed zal zijn ik denk dat iedereen dit wel kent toch.. geniet ervan!
Petty van harte gefeliciteerd! Ik moet volgende week ook naar de yn. Spannend hoor. We moeten er gewoon van uit gaan dat het goed zit deze keer. Groetjes muis
Hoi Petty, Bij mij was het de vorige keer heel vreemd gegaan eigenlijk. Ik ben die periode gewoon ongesteld geweest en één week daarna ongeveer verloor ik weer een beetje bloed. En toen kreeg ik het idee dat het misschien bij een zwangerschap zou horen. Ik was namelijk die week wel gewoon wat misselijk enzo. Uiteindelijk een test gedaan en die bleek positief te zijn. Dus inderdaad zwanger. Maar omdat ik het niet vertrouwde ben ik gelijk de dag daarna naar de dokter gegaan. De huisarts controleerde mij op 'slingerpijn'. Ik had geen pijn van, terwijl dat wel hoort. Maar ook de huisarts wilde het liever laten controleren. Dus toen de echo: de baarmoeder bleek leeg te zijn en er zat vocht achter de baarmoeder. Dus duidelijk voor de gynaecoloog: buitenbaarmoederlijke miskraam. Met deze zwangerschap vond ik het weer heel eng. Ik dacht gelijk weer aan de vorige ervaring. Ben daarom 3 weken geleden ook naar de huisarts geweest, maar die vond geen reden om me zorgen te maken. Dus dat was wel een opluchting. Ik hoop dat het bij jou ook goed gaat. Probeer te genieten! Groetjes, Arri