Hallo allemaal! Ik ben nieuw hier en weet sinds enkele dagen dat ik zwanger ben van de tweede. Mijn man en ik hebben 4 jaar lang geroepen dat het er bij eentje zou blijven. Iedereen in mijn familie is daar dan ook van overtuigd... Wat zullen zij geschokt zijn wanneer ze horen dat er toch een tweede kindje komt! Ik ben op precies dezelfde dag uitgerekend als toen van mijn dochter, alleen 5 jaar later! Aangezien wij het voorlopig stil willen houden gebruik ik jullie om even mijn hart te luchten. Dit is toch wel bijzonder nieuws en ik móet het gewoon kwijt!
Gefeliciteert met jullie zwnagerschap, geniet ervan! Het zal voor jullie famillie ook verschieten zijn dat er een 2de komt ... . Groetjes
In 2002 ben ik op 7 mei met de pil gestopt. Op 9 mei was de 1e dag van mijn menstruatie. Dit was ook direct de laaste... Ik was op 11 februari 2003 uitgerekend. En nu is mijn 1e dag van mijn laatste menstruatie weer op 9 mei geweest... Dus uitgerekend op 11 februari, maar dan 2008. Vijf jaar later dan de 1e.
Van harte gefeliciteerd. Maar voor jullie nu wel gepland als ik het goed begrijp, van gedachten veranderd?
Ja. Na 5 jaar begon het bij beide weer te kriebelen. Alle tegens waren verdwenen als sneeuw door de zon...
gefeliciteerd hoe is het mogelijk op de zelfde dag uitgerekend dus wie weet ik en mijn broertje zijn ook tegerlijkertijd jarig alleen zit hier 9 jaar tussen, is best leuk.