Zwanger of miskraam?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door blondi, 11 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik ben benieuwd naar jullie mening.
    27 juni heb ik positief getest, 29 juni begon het bloedverlies.
    Dat heeft een dikke week geduurd en daarna had ik bruin verlies tot eergisteren.
    Omdat ik me nog steeds zwanger voelde, misselijk etc., heb ik gisteren weer getest.
    Ook deze was positief!

Wat mij zorgen baart is dat de streep op de test niet echt donkerder is als 2 weken geleden.
    De verloskundige denkt dat ik of een miskraam heb gehad maar nog hcg in mijn lichaam heb of dat ik gewoon zwanger ben.
    Ze wil dat ik nog een week afwacht en dan weer test.

vast bedankt!

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Het donkerder worden van de streep zegt niks over het stijgen van het HCG.

Ik deel de mening met jou verloskundige, het kan een goede zwangerschap zijn maar ook een miskraam, voor een echo is het nog te vroeg dus herhaal de test over een week.

Groetjes Ineke

3. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Bedankt voor je antwoord.
    De zwangerschapstest is inmiddels wit, het was dus nog hcg van mijn miskraam.
    Jammer maar ik ben blij dat er nu duidelijkheid is!

In de tijd dat er nog hcg in mijn lichaam zat, kan dan mijn eisprong ook plaatsvinden?
    In een normale cyclus zou ik rond deze tijd mijn eisprong hebben, word dat later door de miskraam?

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

een eisprong zal wrs later zijn deze cyclus, we zien vaak dat de cyclus na een miskraam langer duurt.

Mirjam

Deel Deze Pagina