Hallo allemaal, Ik geef borstvoeding en zit in een regelfase op het moment word mij verteld... Mijn borstvoeding was laag, maar ik merk dat er weer meer komt, maar toen melde zich het volgende probleem... We wouden vandaag onze kleine man in bad doen, maar ik wou hem toch even van te voren temperaturen en toen bleek dat hij 37,6 graden had... Een beetje koorts... Ik ben bang dat hij het weekend een koudje heeft gevat terwijl ik hem toch wel goed heb aangekleed toen we buiten Zaten met zijn allen... Stommm maar nu voel ik me hier toch heel beroerd en ook een beetje schuldig onder... MAar het belangrijkste is, wat moet ik nou doen... Ik moet morgen zoiezo even de dokter bellen, maar kan iemand mij misschien een ervaring ddelen of misschien even een kleine raard geven liefs mij
Hoi Wietskuh, gaat het al een beetje beter met je zoontje? Een temp van 37,6 is niet erg hoor. Wanneer een temp tussen 37,8 en 38 komt en heft gaat niet over als je hem even rustig bij je legt en evt te warme kleding uit doet dan is het verstandig even de HA te bellen. Maar verder is een temp van 37,6 dus niet erg als het daarbij blijft. Groetjes Brigitte