En je had negatief getest? Ik zie dat je eind september bent gestopt, dus dit is je eerste cyclus? Das helemaal lastig want je weet niet wat er gaan gebeuren.. hoop voor je dat je snel een positieve test mag hebben! Hou me op de hoogte.
Ja dat zal ik zeker doen. Bij 2 wc bezoeken wat druppels bloed en daarna niets meer... de verloskundige zei dat als het nu stopt, de kans heel groot is dat alles prima is en dat de bloeding gekomen kon zijn van bv een goed doorbloedde baarmoeder. Als het niet gestopt blijkt te zijn en het zeer gaat doen, of wanneer ik het niet vertrouw, mag ik direct bellen. Sowieso moet ik maandag bellen met een update en dan kijken wanneer we een afspraak maken voor echo. Ja merk ook dat ik er helemaal van ontdaan ben. Kan slecht tegen dit soort uiteenlopende emoties pff
Oh nee Pregers wat erg! ik hoop dat het indd een goed doorbloede baarmoeder is! Sterkte en ik hoop dat je gewoon nog mag gaan genieten van je zwangerschap! Enna, precies! Ja negatieve test en geen ongesteldheid. Maar het kan gewoon ook zijn dat ik een lange eerste cyclus heb. wachtennn
Hier nu 5e dag met 2 inlegkruisjes per dag aan bloedverlies (dan weer oud, dan weer vers) en op z'n vroegst pas volgende week donderdag een echo (met 7 weken) ...de testen worden echter elke dag positiever en ik heb volop kwaaltjes (misselijk, draaierig, dorst, veranderende smaak, wisselvallig humeur ten top)..... Zo verwarrend allemaal. Bloed is er niet voor niets, dus zal wel fout zitten, maar dat wachten..... ik word er echt gek van... Hoe gaat het met didi90 en Enna87?
Vreselijk die onzekerheid! Heb je nog contact gehad met de VK dan? maar aan de andere kant die oplopende testen zijn wel weer super positief! Ik hoop op het beste! Ik ben nog niet ongesteld en zaterdag weer negatief getest. Dus ik heb het testen een soort van opgegeven haha en wacht het wel af. Ik geef het 6 weken (vanaf mijn laatste ontrekkingsbloeding) en dan bel ik de HA wel..
Ja vanochtend gebeld, ze klonk vrij optimistisch 'zolang je geen stolsels en krampen hebt, kan je er nog niets van zeggen. Veel vrouwen bloeden in het begin om verschillende redenen' ...ik bel haar over een week voor een echo. Dan wel zien of de baarmoeder schoon is of dat er heeeeeel misschien toch iets groeit. Wat irritant dat jij ook nogsteeds in onzekerheid zit. Pfff verschrikkelijk. Succes meid
Oke klinkt goed maar wel spannend. Mijn oma vertelde laatst dat ze tijdens al haar zwangerschappen de eerste 3 maanden gewoon nog ongesteld was. Ja ik heb t een beetje uit mijn hoofd gezet nu dus nu lukt het wachten wel!
Ow Preggers ik heb gisteravond nog in het topic gekeken of je al een berichtje had gedaan. Lijkt me zo lastig, maar gelukkig zijn de testen zo positief en voel heb je de verschijnselen! Hopelijk is het snel volgende week donderdag en is alles in orde! Ik duim voor je. Hier nog steeds geen ongi.. dag 46 (12 dagen overtijd), afgelopen vrijdag een test gedaan en negatief, zoals ik ook al wel verwacht had. Ik wacht maar weer af.. Sterkte en succes Preggers met de onzekerheid!
Didi, hopelijk komt het snel (dan weet je ook maar waar je aan toe bent) of heb je alsnog een positieve test in handen! Succes met wachten.
Lief Enna87! Dankje.. Sinds eergisteren alleen bij afvegen oud bloed, bruinig.. Net weer een cb test gedaan en een Etos.. De hcg loopt dus wel op. Ik ga alsnog maar uit van een miskraam en een lichaam dat in de war is, dan kan het alleen maar meevallen volgende week Wat frustrerend dat jij ook nogsteeds niet positief getest hebt maar ook nog nog ongesteld bent zeg!!!! Heel veel succes...
Ja dat lijkt mij ook, maar vandaag is de 7e dag dat ik bloed... Eerste 5 dagen was het echt rood en sinds gister is het bruin/oud... Dat kan toch haast niet goed zijn? Maar idd anderzijds lopen de tests wel op...
Dat ziet er wel heel duidelijk uit Preggers! Heb je ook buikpijn of krampen gehad? Niet dat ik weet hoe een MK zou voelen... maar dat hoor je wel eens. Zou echt heel sneu voor je zijn, ik hoop echt het beste!
Lief, dankjewel! Nee eigenlijk helemaal geen kramp, ik voel alleen irritatie bij elk toiletbezoek 'verdorie, weer (oud) bloed' ...ik heb net de verloskundige gebeld en ze zei: het enige dat bij een echo nu uitsluitsel zou geven is als het vruchtzakje weg is. Echter denk ik dat er nogsteeds een vruchtzakje zit in je baarmoeder, want je hebt geen pijn of last' Ik heb een afspraak voor echo volgende week woensdag.... in de tussentijd wachten we maar gewoon weer..... Bij jou al nieuws meid? iets..?
Hoe gaat het Preggers? Nog even geduld tot woensdag.. Bij mij nog geen nieuws, nog steeds niet ongi... 18 dagen te laat.. is toch al 72dagen!! Te gek toch.. ik denk dat ik binnenkort nog maar een test ga doen.
52 dagen befoel.je tog ?? Maar heel vervelend zeg !! Ik zit nu.op dag 39 en ben ook aan het wachen op mijn menstruatie omdat wij ook vanaf aankomende cyclus het gaan proberen.. Wel heb ik al 4 dagen heel weinig bruin bloed wat ik meestal 2 dagen voor mijn nod heb. Success nog !!
Ja sorry. Klopt! 52 dagen was het gister! Vervelend he dat wachten.. Zitten we in hetzelfde schuitje dus. hoe ziet jouw cyclus van voorgaande maanden er uit?
Hi Enna87, wat irritant zeg dat je nog niets weet!!! Net terug van de verloskundige en er was alleen nog wat bloed te zien, verder is de baarmoeder leeg en zagen de eierstokken er goed uit... Een hele vroege miskraam dus, zonder pijn, stolsels, alleen (tot nu toe) 12 dagen bloed, van licht tot donker tot vers tot oud.... Hoop dat dat snel stopt en we weer verder kunnen met oefenen verdriet valt wel mee... Vanavond lekker glaasje wijn, dat heb ik wel verdient na 2 weken wachten en onzekerheid