Nooit last gehad van ontpillen, nu ineens wel? of toch zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Preggers87, 2 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Wat jammer dat je een vroege miskraam hebt gehad.. sterkte! Maar het is wel fijn dat je nu eindelijk duidelijkheid hebt en weer verder kunt. Ik hoop dat je heel snel weer een positieve zwangerschapstest hebt en daarna een mooie zwangerschap in gaat!

2. Preggers87

2 feb 2012
    98
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wat lief DitBenIk, heel erg bedankt. Eergisteren nog een positieve zwangerschapstest dus ik hoop dat dat hcg snel verdwijnt en er snel weer een eisprong komt... Maar eerst moet het bloeden stoppen, dan kunnen we tenminste weer oefenen, die intimiteit mis je dan ook gewoon natuurlijk! Zie dat jullie al een best tijdje oefenen... Jullie ook erg veel succes en hopelijk ook voor julie snel een mooie test!!!

3. Enna87

Enna87 Actief lid

29 sep 2015
    264
    8
    18
    Ooh wat jammer zeg! Toch erg heftig lijkt me... "fijn" dat je er naast het bloeden niet veel van hebt meegekregen.. qua kramp etc.

Je weet nu iig wat er aan de hand is en waar je aan toe bent.. Hopelijk mag je snel weer positief testen!

Geniet van je glaasje(s) wijn meid! Toch sterkte gewenst!

4. didi90

didi90 Actief lid

8 okt 2015
    399
    21
    18
    preggers wat erg! Sterkte! hoop dat het snel weer gaat lukken!

Enna bij jou ook nog niks veranderd zie ik?
    Ik zit nu op dag 47 na ontrekkingsbloeding van de pil.
    Ik ben maandag bij de HA geweest. Hij zei dat mijn hormonen waarschijnlijk van slag zijn omdat ze mijn cyclus weer op gang willen brengen na 8 jaar pil gebruik. Daardoor heb ik waarschijnlijk al die symptomen. Heb nu al 2 weken last van obstipatie en buikpijn. Vermoeidheid is nu te doen.

5. Enna87

Enna87 Actief lid

29 sep 2015
    264
    8
    18
    Nee, Didi nog niets te zien/voelen! Ik heb mijn ha ook niet gebeld.. Die zal ws. precies hetzelfde zeggen. Heb de pil ruim 10 jaar geslikt..:$

Maandag nog wel een testje gedaan.

Deel Deze Pagina