Sorry Dames! Maar ik moet alweer mijn verhaal kwijt. Ik ben nu sinds maart bezig om zwanger te raken. In april heb ik een miskraam gehad. Daarna elke keer een best goede cyclus gehad. Wel af en toe uitschieter hier en daar. Mei-juni 29 dagen Juni- juli 31 dagen Juli- augustus 33 dagen Augustus- september 32 dagen September- oktober 31 dagen Oktober - november En nu dan mijn laatste cyclus 26 dagen. Zoals jullie zien was ik nooit eerder dan 29 dagen en mijn gemiddelde komt uit op 30 dagen. Nu werd ik dus 4 dagen eerder ongesteld. Nou ja ongesteld, alleen vegen en bijna geen bloed op maandverband. Was een beetje oranje/rood. Ik ben er eindelijk sinds eergister vanaf maar ik begin nu weer met vegen roze bloed. Ik heb al getest, negatief. Vandaag zou mijn officiele NOD dag zijn. Ik zat zelf eerst te denken aan een late innesteling, maar zoals je begrijpt, ik begrijp er even helemaal niets meer van. Heeft iemand dit wel eens gehad? En vanaf wanneer heb je dan wel positief getest? Ik ben wel misselijk en heb last van mijn borsten en liezen. Maar ik begrijp er echt even helemaal niets meer van.
Ik denk dat je toch ongesteld word want als je nu met je 1ste nod negatief test dan klopt dat wel. Anders moet.je even afwachten of je meer bloedverlies krijgt zo niet dan na 5dagen weer even testen.
Het kan ook zijn dat je lichaam nog niet genoeg hcg heeft aangemaakt. Niet iedereen test meteen positief op nod. Hoop voor je dat het een innesteling was en dat je alsnog positief gaat testen!
Dank jullie voor jullie berichten! Ik wacht dan nog even af. Ik blijf het super gek vinden. Maar misschien moet ik dan idd maar even wachten!