Liever beide gewoon blijven doen, maar als het moet kies ik toch voor nooit meer benen scheren. Zo'n pak shag onder de armen vind ik zo vies! Nooit meer zien of nooit meer horen?
Lastig. Ik zou dan denk ik toch kiezen voor nooit meer horen. Ik wil graag mn kindje groot zien worden en liplezen/gebaren kun je leren waardoor je mensen toch begrijpt. Nooit meer eten of nooit meer drinken?
Wow, wel erg lastig voor me. Maar als het moet kies ik liever voor nooit meer zoet. Nooit meer kunst bloemen of nooit meer echte bloemen/planten?
Makkelijk .. nooit meer koffie (lust ik niet) Nooit meer bikinilijn scheren of nooit meer oksels scheren?
Wauw, moeilijk. Dan denk ik nooit meer bikinilijn (wat ik echt afschuwelijk zou vinden) maar dan kan ik tenminste nog shirtjes dragen. Nooit meer je tandenpoetsen met een tandenborstel of nooit meer tandpasta.
lastig maar dan ga ik voor nooit meer hakken. nooit meer naar de bioscoop of nooit meer naar een concert ??
Nooit meer thuisbezorgd! Uit eten kunnen is af en toe zooooo fijn!! (zeker met 2 kleine kindjes thuis) Nooit meer dag of nooit meer nacht?