Na ruim 3 weken hoesten eergisteren weer naar de huisarts gegaan. Aangegeven dat mijn ribben rechts pijn doen door het hoesten en de hoest niet beter wordt. Ben bloed wezen prikken en daaruit blijkt toch een ontsteking, dus longonsteking. Amoxilline voirgeschreven gekregen en nu hopen dat ik nog even een paar weken kan bijkomen en genieten. Ben doodmoe van de slapeloze nachten. Nu wakker van de scherpe pijn links aan mijn ribben.... Dus een de paracetamol en maar beneden zitten... Ben er zo klaar mee... dat wilde ik ff kwijt ...
Heb het hier in mijn omgeving ook al 3x gehoord en hoorde ok dat bij deze griepepedemie de kans op longontsteking groot is. Heftig hoor, zeker als je in de laatste loodjes loopt en ook nog minder adem krijgt doordat je baarmoeder zo hoog zit. Heel veel beterschap en hopen dat de antibiotica snel z'n werk doet meid en dat je toch nog even goed rust kan pakken voordat je bevallen moet! Stekte
Bedankt allemaal! Kleine zit gelukkig steeds erg laag en ze is lekker druk. Vervelend vind ik die vreselijke hoestbuien tot kokhalzen aan toe nu wel echt voor de baby. Maar goed, ze is straks een hoop herrie gewend en ik raak al lekker gewend aan de slapeloze nachten ...
Oeh naar! Beterschap! Ik heb pas 2 longonstekingen achter elkaar gehad, voelde me echt zo ziek!! Hou goed in de gaten dat je niet zieker wordt, anders zeker weer aan de bel trekken!