Nadja Benaissa van No Angels besmette expres mannen met HIV!

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by ariel3, Apr 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ariel3

ariel3 Actief lid

Mar 27, 2009
    477
    0
    0
    Frankrijk
    Ik weet niet of jullie allemaal No Angels kennen, maar dat is een bekende meidengroep uit Duitsland. Ze zijn bekend geworden via het programma Popstars. Nou blijkt dat Nadja Benaissa al jaren wist dat ze HIV had en ondanks dat toch onveilige sex had met mannen die ze van te voren niet inlichtte. :confused: In Duitsland is dat strafbaar en ze zit nu dan ook in een vrouwengevangenis op verdenking van zware mishandeling.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/3706 ... tml?p=38,2

2. loopy

loopy Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    3,564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik vind het schofterig. ik zou haar aanklagen voor poging tot moord ipv zware mishandeling

3. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Mee eens!
    Waarom zou je bewust mensen blootstellen aan het risico om met HIV besmet te raken :confused:
    Als ze zich ervoor schaamde, dan had ze maar geen seks met die mannen moeten hebben!
    Dat doe je een ander toch niet aan :rolleyes:

4. 4days

4days Niet meer actief

Alleen jammer dat ze dat in Nl alleen als zware mishandeling zien... Ze zeggen gewoon: er zijn tegenwoordig zo'n goede medicijnen tegen HIV dat het niet meer automatisch een doodsvonnis is... Maar ik vind het idd ook echt super smerig en achterbaks.

Ik denk trouwens dat het niks met schamen te maken heeft. Zoiets doe je met opzet.

5. ariel3

ariel3 Actief lid

Mar 27, 2009
    477
    0
    0
    Frankrijk
    Ik denk ook niet dat het iets met schamen te maken heeft. Als ze zich schaamde had ze een condoom kunnen gebruiken en had ze haar bedpartner(s) waarschijnlijk niet besmet. Opzet dus inderdaad en een hele smerige streek. :evil: Ik vind het ook veel erger dan zware mishandeling, hopenlijk zetten ze haar voor 10 jaar achter de tralies :evil: maar ja dat gebeurt waarschijnlijk toch niet...

Share This Page