Hey meiden, Ging net plassen had ik ineens roze bij het afvegen... zo'n anderhalve week te vroeg rond de 8e a 9e had ik een ei dit merkte ik door steken links.. Nu schiet ik een beetje in de stress omdat we te klein wonen enzo pfff ik weet het wachten op me NOD en dan testen of is het toch ongie hmmm
Zie je wel al dat gesex is nergens goed voor hahaha. Nee grapje. Maar zou best kunnen. Enige wat ik kan zeggen is afwachten. Niets is zo raar als een vrouwelijk systeem
1,5 week te vroeg zeg je? Misschien was het toen toch niet je ei en is dit nu een beetje bloed door je eisprong. Dat kan ook. Ik heb al vaker gedacht door steken mijn ei te herkennen, maar dit was niet altijd zo. Door ovutesten en temperaturen weet ik dat. Als je toch zwanger wilt worden, ondanks de kleine woning voor de zekerheid maar even klussen?
We gebruiken geen voorbehoudsmiddelen omdat mijn vriend erg slecht zaad heeft willen we zeg maar geen kans missen als het zo is is het zo en moeten we het maar ff volhouden tot het huis verkocht is... Ik wacht geduldig af of ik nog verder gaat bloeden?? geen idee heb een tampon in gedaan omdat ik op me werk zit en ff niets anders heb ga zo verschonen en kijken...