hallo damens ik ben een vrouw van 28 jaar en heb drie dochtertjes en slik nu al zon 5 jaar de microgynon 30. nooit geen problemen mee gehad slik de pil altijd netjes en optijd,maar nu heb ik afgelopen week me stopweek gehad en ik word dan altijd op de derde dag in me stopweek ongesteld. nu was dat ook gewoon het geval dus mooi zou je denken alleen heb ik maar 2 dagen een beetje bloed verloren waarvan 1 dag wat rood en de tweede dag bruin verlies. en toen was het weg verloor helemaal niets meer ook geen buikpijn of iets gehad alleen een wat opgeblazen buik en wat rug pijn. die maandag na me stopweek weer netjes aan de pil begonnen en vervolgens was ik op me werk en voelde ik wat nattigs en ja hoor was ik ineens weer aan het bloeden,nou ja bloeden meer bruine drap echt helder rood is het niet zeg maar,dat duurde maar even en een uur daarna weer gestopt,vandaag weer wat bruinverlies en weer gestopt ik moet om 3 uur bij de dokter wezen want die wilden me wel even nakijken. nou vraag ik mij af of hier damens zijn die zoiets soortgelijks hebben meegemaakt en wat was toen de oorzaak? mvg A
Ik heb het ook bij 1 pil gehad. Die pil "paste niet" bij mijn eigen hormonen en ik heb een nieuwe pil voorgeschreven gekregen. Met de nieuw voorschreven pil waren de klachten weg.
ik had ook met die pil tussen doorbloedingen ik was 12 toen ik met die pil begon en op mijn 20ste geloof ik kreeg ik tussendoor bloedingen kreeg toen de 3 fase pil die heb ik een aantal jaren gehad met tussenpozen van 2 kinderen ik werd hierdoor (de hormonen van de 3 fase pil) wat erg depri en werd een keer 3 maanden lang niet ongi toen weer naar de ha en heb een lichtere pil gekregen ik weet de naam niet meer (ben er alweer een tijdje vanaf zie banner haha)