Ik koop bijna alles online. Alleen broeken voor mijzelf pas ik eerst in de winkel en koop ik dan online (veel vaker kortingscodes die niet te gebruiken zijn in de fysieke winkel). En voor de rest af en toe naar de Primark. Voor de rest alles heerlijk online.
Ik koop veel kleding bij de Wehkamp online en werkelijk nog nooit problemen gehad.Altijd levering volgens afspraak en nooit verkeerde produkten. MP koop ik nooit iets.Ik hoef geen 2de hands merkkleding.Als ik perse merk wil dan koop ik hetzelf wel.
Ik shop tegenwoordig bijna alleen nog maar online, omdat ik dit veel overzichtelijker vind. Moet er wel bij zeggen dat ik alleen bij winkels koop die ik al "ken" en merken waar ik al bekend mee ben waar de kwaliteit goed van is. Ik koop sowieso nooit iets van MP. (niet dat ik daar iets tegen heb hoor, het is alleen niet mijn ding, ik koop liever alles nieuw). Ik was altijd stapelgek op winkelen in de stad, maar gets daar moet ik niet meer aan denken. Die drukte en dat zoeken voor het perfecte kledingstuk of schoenen. Dan zit ik toch liever op de bank met m'n IPad en stuur ik het wel terug als het toch niet bevalt.
Ik koop 3/4 van mijn spullen online vanuit de hele wereld. Héél veel goedkoper en héél veel meer keuze!!! Nog nooit echte problemen of gedoe gehad, integendeel. Amazon.com is bvb zó goed dat als ik maar één keer een klachtenmailtje stuur ze binnen één dag nogmaals hetzelfde product helemaal gratis opsturen, no questions asked. Love it! 👏👍👌
Ik bestel wekelijks via Internet. Bol.com, wehkamp, blokker, hema en marktplaats. En heb nog nooit een slechte ervaring gehad. Ook verkoop ik veel via marktplaats. Denk dus dat je gewoon pech hebt.
Ik heb laatst via MP iets verkocht, wat ik gekregen had. Toen diegene m kreeg, kreeg ik een mail dat er een vlekje in zat en een gaatje oeps, gewoon niet gezien!! Dus heb ik het geld teruggestort.. foutje!
Dat online winkelen is ook niet altijd makkelijk en leuk he? Soms valt het enorm tegen. Ik snap helemaal wat je bedoeld hoor. Soms is het gewoon leuk om naar de winkel te gaan en daar lekker te gaan shoppen. Vooral voor kleding en schoenen. Je ziet dan ook precies wat je koopt of.. laat liggen
Wehkamp bestel ik ook nooit meer.. Ik krijg altijd de reeds eerder verkochte en dus teruggestuurde producten, bv een zwarte legging die dan grijs is oid. Voortaan inderdaad gewoon in de winkel kopen, vooral kleding.
Ik baal altijd zo dat veel dingen van Amazon niet naar NL verstuurd worden. Vooral Clinique etc. Dat scheelt echt zoveel. Gelukkig heb ik ook wel een betrouwbare verkoper gevonden via Ebay inmiddels. Ik bestel ook echt overal en nergens vandaan. Ik heb tot nu toe 1 dingen niet binnen gekregen.
Het enige wat ik online koop zijn concerttickets en vliegtuigreizen. Kleding wil ik zelf zien en passen in de winkel voor ik er mijn geld aan geef. Ik kijk uiteraard wel op de websites van mijn favo winkels. Zo weet ik al waar ik moet gaan shoppen en passen .
Ik bestel wel vaak online. Maar idd bij de h&m gaat er nogal eens iets terug. Bestellen jullie lingerie online? of een bikini? Heb laatst een bikini besteld en die zat gelukkig goed.
Dat zou bij mij al dus nooit werken. Ik breng nooit ergens iets terug, ook niet naar de winkel. Laat staan dat ik allerlei pakketten thuis laat komen (altijd op de tijdstippen dat er niemand is in de straat), en dan weer de helft lopen inpakken en terug laten sturen.
Nou nou wat een moeite, spullen die je niet wilt terug in de doos, retourformuliertje er bij en doos even (gratis) afgeven bij post.nl (zit hier gewoon in c1000, dus neem het gewoon mee met boodschappen doen). Naar de stad, parkeren, kinderwagen uitklappen, kids er in.....is al meer moeite. En dan ben ik de parkeerplaats nog niet eens af..... laat staan passen met kinderwagen er bij.... nee hier heerlijk online!
Ik vind online veel fijner dan echt winkelen. Geen drukte, niet net mijn maat weg, geen zweterige pashokjes met personeel dat binnen 5 minuten voor de deur staat te zaniken of ze je kunnen helpen en daar dan ook blijft staan nadat je 'nee, dank je' hebt gezegd, waardoor je ook niet even rustig zelf kan kijken hoe iets staat, want geen spiegel in het hokje (aaaaaahhhh Steps!!!). Geef mij maar online, wat een gemak. Ook veel beter overzicht over de producten. En de grote winkels, zoals Zalando, Wehkamp, Bol, Amazon, enzv, hebben ook allemaal prima service en makkelijke retourmogelijkheden, dus 2 maten bestellen is ook geen probleem.