toekomst kunnen zien wie ook

Discussion in 'De lounge' started by vlademira, Nov 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vlademira

vlademira Niet meer actief

ik heb nu al een aantal keer gehad dat ik op de een of andere manier weet wat er gaat gebeuren..
    eerst met de zwangerschap van mijn zoontje ik wist nog niet dat ik zwanger was en vroeg aan mijn man als ik nu zwanger zou zijn wat dan de week erna bij de dokter bleek ik zwanger te zijn werd nog gewoon ongesteld en ook geen symptomen en gisteren ben ik onbewust gaan kijken naar besparings tips en of we evt huur sub kunnen krijgen
    savonds komt mijn man thuis heeft hij te horen gekregen dat zijn contackt niet wordt verlengt.
    eer gisteren ik maak me zorgen over mijn oma en ben heel benauwd ik bel haar is er net een dokter bij haar en moet ze dringent naar het ziekenhuis vocht achter de longen.
    en zo heb ik wel vaker van dat soort dingen zijn er meer meiden die dit herkennen of ben ik de enige

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    vlademira,

Wat jij allemaal noemt is meer een instinct dan in de toekomst kijken aangezien ik dit ook regelmatig heb.
    En weet wel zeker dat veel meer mensen dit hebben.

Als je in de toekomst kan kijken, wat ik dus kan, dan weet je alles in detail te vertellen... zo wist ik van een hoop meiden van onze topic wanneer ze zwanger werden, verreweg omdat ik dit had gezien.
    Kon ik vertellen wanneer mijn opa's overleden met de preciese datum en dag..en noem maar op...

3. vlademira

toen ik 8 jaar oud was ging ik met mijn ouders naar het zwembad ik had de hele weg gezegt kunnen niet zwemmen ligt glas op de bodem
    toen we bij het zwembad aan kwamen was die gesloten omdat er glas op de bodem was gevonden
    toen ik met een goede vriend naar de disco was kreeg hij ruzie met een andere jongen ik zei tegen hem pas op hij wil slaan met een fles als je nu naar links gaat raakt ie je niet en precies zo gebeurde het.
    ik weet op een of andere manier pcies wat het is ik zie het niet als beeld maar toch is het een gevoel en weet pcies wat er gebeurt .
    net nog ik pak de telefoon op omdat ik weet dat hij zo gaat en dat mijn moeder gaat bellen heb hem net in mijn handen en gaat over mijn moeder aan de telefoon.
    en heb heel vaak van dit soort dingen

4. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Ja inderdaad. Wat je vertelt heb ik ook erg vaak.

Ik denk dat ieder mens zo'n 6e zintuig heeft. De een luistert er iets meer naar dan de ander.

Ik laat me er meestal door leiden, ;)

5. vlademira

o ja ook weet ik altijd als iemand zwanger is of ze een jongetje of een meisje krijgt behalve bij mezelf

6. vlademira

he leuk zeg dat je in emmen woont zie ik daar ben ik geboren in het scheapers ziekenhuis heb altijd in valthermnd gewoond vanaf mijn 10e in TerApel en nu in Veendam heb ook in emmen mijn SPW gedaan

7. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik ben zwanger, krijg ik een jongen of een meisje? :)

8. vlademira

het enige probleem is dat ik je persoonlijk zou moeten ontmoetten
    ik moet iets bekken ik weet deze dingen namelijk doordat ik aura's lees vandaar dat ik het bij mezelf ook niet kon maar wil het wel proberen laat je me weten als ik het goed heb zodra je het weet?

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

En je hebt een roze banner ;)

10. vlademira

ik heb een groot voorgevoel voor een jongetje

11. vlademira

ik had eerst ook een roze

12. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Kreeg ineens een paar verzoeken binnen maar wil laten weten dat ik dit niet meer op verzoek doe, aangezien ik niet aansprakelijk wil worden gesteld op de dingen die nadelige gevolgen kunnen hebben.
    Alleen als het iets goeds is vertel ik uit mezelf wel tegen de mensen wat ik zie.

13. vlademira

maar das weer jammer dat je geen echo foto's erop hebt staan soms kun je ook via een foto aura's zien tenminste op echo foto's best raar is dat ook op foto's van overleden mensen zijn soms aura's zichtbaar

14. mymiracle

ik heb wel een echofoto maar die is te zwaar om op deze site te laden, maandag heb ik de 20 weken echo, als we erachter kunnen komen of het een jongen of meisje is dan laat ik het gelijk weten!

en die roze banner, tjah haha, stiekum hoop je (naast gezondheid) wel wat natuurlijk :)

15. mymiracle

het is me toch gelukt nu! :):) er staat een echofoto in mijn album....

16. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ha... interresant! Ik heb helaas niets van dit soort gaves.... Ik heb wel automatisch schrift geleerd.... maar het lukt me voor geen meter! Ik kan mijn hoofd niet leegmaken! Tja, en dat is toch wel belangrijk als je veilig wil schrijven. Anders was ik allang in de pen gesprongen om over mijn eventuele zwangerschap te schrijven! Ik ben bang dat ik mijn pen teveel beinvloed hihihi....

Een oud collega van me heeft deze gaves wel. En ik moet eerlijk zeggen dat ik erg geneigd ben haar te bellen. Maar ik durf niet :) Een ex nagelklantje had deze gaves ook en tijdens de behandelingen moest ik me echt inhouden om niet vanalles te gaan vragen.... zij komt voor ontspanning toch? Wél wist ze me te vertellen dat het niet al te lang meer zou duren (toen waren we nog niet actief aant klussen)
    En van de zomer vertelde een man op zo'n paranormale avond dat een baby al onderweg was! Hoe lang doet een "zieltje" er eigenlijk over om een mamma en pappa te kiezen?

Ennuhhhhh Sammie..... ik vraag niets.... maaruhhhh.... snapjum? hihihi! ;)

Groetjes Cynthia

17. vlademira

ik denk nog steeds een jongetje is heel vaag een auro te ontdekken

18. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Dat dacht ik ook meteen. Ik heb ook een soort van sterk ontwikkeld intuitie maar ik heb het nog niet goed ontwikkeld en durf er nog niet op te vertrouwen.

19. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

interresant topic!

20. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    intressant topic

aangezien ik niet 100% zeker ben van de gyn zijn oordeel ben ik benieuwd wat jullie denken dat het word :)

als iemand er zin in heeft ;)

Share This Page