voorzichtig blij, geen hallelujah jubel stemming...

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door MiniMeInside, 2 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

1 jan 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    Denk dat ik me ook mag melden hier!
    Vandaag 4 dagen overtijd vanochtend en best wel een duidelijke test, na 1 dag overtijd ook al een lichte streep. Goed nieuws op zich!
    Streep kwam wel heeeeel snel trouwens (Action testen betrouwbaar? )
    Ook heb ik vaker met 4 dgn overtijd een licht positieve test (KV2v5) in handen gehad en dag later toch nog ongesteld...

Nu dus voorzichtig blij, want ben ontzettend bang dat het weer misgaat, of alsnog ongesteld ga worden zoals eerder afgelopen jaar.
    In 2012 ook ongepland zwanger en dat eindigde na 10 wk in miskraam.

Ook deze zwangerschap is niet gepland, maar waren beide zeer goed bewust van dat het zou kunnen gebeuren. Helaas heeft de relatie niet standgehouden, maar zat er blijkbaar nog wel een afscheidscadeautje aan vast ;)

2. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Gefeliciteerd!
    Jammer dat je relatie uit is gegaan! Ik neem aan dat het tijdens het zwanger worden ook al niet goed zat? Mag ik vragen waarom jullie dan geen voorbehoedsmiddelen gebruiken? Niet om je aan te vallen, ben gewoon benieuwd.

3. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

1 jan 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    Dank je wel!
    Tijdens het zwanger worden zat het kennelijk wel goed, anders was ik uberhaupt niet zwanger geworden ;)
    Het was een relatie op lange afstand (buitenland) en ondanks dat er nog steeds gevoel was/is ging de relatie gewoon niet meer. Dus toen ik de laatste keer naar huis ging, is de relatie geeindigd helaas...

4. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Oke! Duidelijk! Wat zegt de papa er van?

5. Drieka

Drieka Niet meer actief

Proficiat!!!

6. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

1 jan 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    Papa weet het nog niet... zit momenteel bij familie na sterfgeval, en weinig contactmogelijkheden.
    En aangezien ik eerder 4 dgn overtijd was mét positieve test en daarna toch ongesteld werd, wil ik nog héél even wachten ipv hem weer voor niks te laten schrikken. Vooral nu na sterfgeval.

7. SoInLove

SoInLove Lid

17 dec 2014
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! Gewoon even wachten met vertellen, kan je zelf ook een beetje aan het idee wennen ondertussen.

8. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina