Hallo! Ik zit nu op dag 29 van m'n cyclus (normaal 27-31 dagen) en had op dag 27 (afgelopen zaterdag) voor het eerst een heel licht positieve test (KV 2voor5). Zaterdag ook een 1-2 weken zwanger van CB. Zondag heb ik nog een KV test gedaan en die was even licht. Vandaag nog een CB en die zei weer 1-2 weken. Ik had op dag 11 een donkere ovulatietest, maar op dag 12 was ie nog positiever. Op dag 13 weer een heel stuk lichter en dus duidelijk negatief. Ik weet niet zo goed waar ik nu vanuit moet gaan en had eigenlijk vandaag een 2-3 weken test van CB verwacht. Het was de eerste keer dat ik ovulatietesten had gebruikt, dus ik weet ook niet wanneer ik normaal gesproken ongesteld was geworden na een positieve ovutest... Denken jullie dat ik afgelopen zaterdag eigenlijk nog voor NOD zat en daarom zo'n lichte test had? Merk dat ik nog niet echt kan denken dat ik zwanger ben, het voelt meer dat ik gewoon een positieve test heb, maar dat dat nog niks zegt haha. Thanks voor de reacties alvast iig!
Bij CB moet je 2weken erbij optellen. Ik had toen op mn CB ook 1-2 staan. Ervan uitgaande dat ik al bij deze rest 2weken zwanger was, ging ik ervan uit dat ik volgens de menstruatie al 4+5weken was. Echter was ik toen nog maar 3+5. Misschien dat die bij jou ook de eerste keer de 1 week + 2weken bonus rekende. En daarom bij de 2e cb test nog steeds 1-2 aangaf.. Dat je een week minder ver bent. Dat zou goed kunnen. Dan geeft die 2 weken lang zelfde resultaat
Ja, dat van de 2 weken erbij op wist ik idd. En ja, dat zou idd een verklaring kunnen zijn en dan zou m'n eisprong dus idd wat later zijn geweest dan ik nu vanuit ga door die ovulatietesten..
Dan zou ik er vanuit gaan dat je eisprong op 26 maart was (48 u na de meest positieve test). Voor de eisprong krijg je twee weken cadeau en dan zou je vandaag 4 weken + 1 dag zwanger zijn (kan dus ook net een dagje meer of minder zijn) 1-2 (inderdaad zoals gezegd 2 wkn bij optellen) is voor die termijn dus een prima test! Bedenk ook vooral dat de CB een indicatie geeft en geen exacte wetenschap is. Hopelijk heb je een voorspoedige zwangerschap!!
Dat is ook zo idd, ga morgen nog wel een KV-testje doen dan om te zien of die wel duidelijker is dan afgelopen zaterdag. Het voelt verder ook wel goed nu hoor. En thanks!
Volgens mij zijn de KV testjes ook gewoon niet echt meer wat ze geweest zijn. Ik had "pas" met 4+3 een soort van donkere streep en een echte knaller is het nooit geworden. Terwijl ik op 9DPO al 1-2 op de CB had staan. Afgelopen vrijdag toch echt weer die kleine frummel gezien en de termijn klopte precies . Fijn dat het goed voelt en probeer inderdaad gewoon van het positieve uit te gaan. Weet je al wanneer je de eerste echo hebt?
Ah dan moet ik me daar dus zeker niet door laten beïnvloeden! Mooi dat je termijn bij jou gewoon precies klopte. Echo weet ik nog niet, ga morgen op m'n vrije dag de verloskundige even contacten.
Heey dames! Pff ik heb net posi getest... zie foto... maar had ook buinverlies gehad.. bij vorige zwangerschappen niet gehad.. ja alleen bij miskraam.. ook geen gevoelige borsten nu alleen misselijk.. hoop zo dat het goed gaat! Sorry wou ff snel delen met dames... weet dat het een kwestie van afwachten is... helaas
Hier was mn eisprong ook later dan verwacht. Echter had ik geen ovu testen gedaan.. Maar ik ging uit van de menstruatie. Maar had ook geen regelmatige cyclus.. (was 2e ronde) maar ik denk, dat bij jou misschien zelfde is. Eerste CB test 1+2 weken, 2e CB test 2+2weken.