Ik mag me nu hier ook melden. Kwamnog niet zo lang geleden op het forum voor wat meer info en omdat ik net de pil had laten staan in november j.l., dacht dat gaat nog wel even duren, we hebben het op de gok gedaan de laatste paar weken. Nu had ik sinds een dikke week hele vage klachten, symptomen zou je ze kunnen noemen maar ja ontpillen kan ook heel verraderlijk zijn toch? 4 dagen vóór mijn NOD er een test tegenaan gedaan de digitale van clear blue NEGATIEF.. Nu vanmorgen toch maar weer een testje gedaan van predictor, een heel vaag streepje, bijna niet te zien en ook nog maar eens even 1 van de digitale gepakt van clear blue en JA HOOR ZWANGER ! Morgen is officieel mijn NOD. Ga vanavond mijn kereltje eens goed verrassen als hij thuis komt uit zijn werk, mijn dochter van 7 heb ik het al verteld en die is dolblij met een broertje of zusje erbij. In maart 2008 gaan we verhuizen, we hebben een prachtige grote woning toegewezen gekregen, met veel slaapkamers, dus lekker een nieuwe start én gezinsuitbreiding. 31 augustus is mijn dochter jarig en deze baby wordt verwacht 27 augustus 2008, dat gaat er dus om spannen Ben echt heel erg blij !
Dus, je hebt je dochter van 7 vertelt? Ik heb hier dochtertje van 6, ik durf haar nog niet vertellen, ben bang dat ze door gaat vertellen aan haar vader omdat ik nog vroeg vind, as kerstdagen wilde ik eigenlijk mijn moeder verrassen met familie erbij, maarrrreee dan is Myrna ook erbij, dus ik weet het niet wat ik moet doen, ik wil haar dolgraag vertellen..... En GEFELICITEERD!
Van harte gefeliciteerd! Vind het zelf ook eng om het zo'n jong meisje al te vertellen..... Op naar de eerste echo en een spetterend 2008!
Ik had je al gefeliciteerd op het NOD-forum, maar om het toch even officieel te maken, hier ook maar! Van harte gefeliciteerd meid! Zo te horen gaat alles jullie voor de wind, met veel positieve veranderingen volgend jaar! Geniet er maar lekker van! Liefs Jenna (En een streep is toch een streep he? )
Ja maar de eerste streep was zooooooo onduidelijk dat je automatisch begint te twijfelen, maar om de tekst van de digitale kun je echt niet omheen, dat is duidelijk genoeg ! Net even naar de huisarts gefietst, want moest toch nodig plassen en daar gelijk voor de bevestiging nog een test gedaan POSITIEF. Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan...
Van harte gefeliciteerd! Ik zit zelf ook in de eerste ronde en wij gaan ook in maart verhuizen! Zou ik dan ook zwanger zijn? Geniet er maar lekker van!