Nou lieve meiden, hier ben ik weer eens Ik heb getwijfeld of ik het al hier neer zou zetten maar doe het toch maar! Wij zijn weer zwanger! Na onze MK eind oktober zijn we gelijk weer zwanger geraakt,nooit gedacht! Gaan jullie met ons meeduimen dat het deze keer wel goed mag blijven gaan? Liefs Daisy.. xxx
Oh lieverd, Wat een geweldig nieuws... en ik lees het nu pas. Het is jullie zo gegund! Ik hoop nu dat het gewoon lekker goed blijft gaan. Ik denk aan je meid! Liefs, Josien
Ik ga me helemaal het RAMBAM voor jullie duimen hoor! Na alle ellende is er nu wel tijd voor zonneschijn! Ontettend gefeliciteerd, ik wens je een fantastische zwangerschap en uiteraard een super gezond kindje! Elmo
Ik had je al gefeliciteerd, maar doe het nu nog eventjes officieel hier in het forum Gefeliciteerddddddd En ga heeellll hard duimen voor jullie en het kleine boontje! [-o<
Lieve Dais. Ook hier wil ik je nog even echt feliciteren met je zwangerschap. En ik blijf voor je duimen dat deze keer alles goed mag gaan. Zijn we toch nog samen zwanger! JIPPIE JIPPIE Liefs Miranda
Proficiat! Ik duim mee met heel mijn hart. Dit keer MOET het goed gaan! Jullie verdienen het, en probeer er van te genieten ook als je je zorgen maakt! xxx
Ik had je al gemeld dat ik ging duimen, maar nu het officieel bevestigd is nogmaals: [-o< [-o< [-o< Deze keer gaat alles goed!
Wauw fantastisch meid! Wat snel alweer na de mk, fijn hoor! Mijn duimen draaien op volle toeren dat dit kindje gezond op de wereld mag komen! Geweldig nieuws!