Ik heb ze schuin erin gedaan, met 2 verschillende kleuren zo een leuk patroon gemaakt. Ook maat 28-29 en gaat prima.
😂 Sorry mag ik hier even om lachen. Mijn kind van 3 kent de dubbele knoop niet... Maar effe serieus.. ik ben dan misschien lui, maar niet meer dubbel strikken leek me zo handig (en voor de juf op het KDV ook wel zo makkelijk) Ik heb de shoeps gekocht en net in haar sneakers gedaan. (Ik zag ook de ulaces, maar die zagen er zo lang uit en was bang dat haar schoenen dan te wijd blijven. Die shoepdingen zijn wel verd*mde strak dus ik heb het bovenste gaatje van haar schoenen maar open gelaten. Anders kreeg zelfs ik haar voeten er niet in. Verder wel lekker strak als ze ze aan heeft! Bedankt voor jullie reacties dames!
Er zijn niet altijd schoenen met klittenband, en wanneer die er wel zijn vind ik ze vaak niet helemaal mijn smaak. Daarnaast heeft mijn dochter smalle voeten en die schoenen met klittenband zijn dan juist vaak veel te breed.
Ik vind klittenband schoenen ook niet altijd leuk. De vorige schoenen die ze had waren die sneakers van adidas en daar zaten gewoon van die elastieken veters van zichzelf in. Nu had ik van die leuke nikes en ik had daar helemaal niet bij nagedacht dat je die gewoon moet strikken.. bij adidas zijn het vanaf een bepaalde maat geloof ik ook gewoon 'strikbare' veters. Toentertijd had ze nog maat 26 en dan heb je nog van die handige elastieken veters die je niet hoeft te strikken. (Ideaal als je van die sneakers houd en je kind max maat 26 heeft!)
Let wel dat gewone veters het allerbeste zijn voor je voeten en zeker voor groeiende voetjes van kinderen! Ik heb zelf voetafwijkingen waardoor ik constant pijn heb en zie nu in hoe belangrijk goede schoenen werkelijk zijn. Ik laat mijn zoontje dan ook nooit sporten of lange wandelingen maken zonder echte veterschoenen, dan is het soms maar even een 'gedoe' met veters..
Ik heb beneden in de la van verschillende merken liggen. De ene is een stuk fijner dan de andere. Zal morge hier over foto's posten voor je!