Hebben jullie ze ook al ontdekt? Ik zie ze wel voorbij komen af en toe. Maar ik snap alleen niet hoe ik zelf aanvink dat ik iets verdrietig vind, of ergens boos om ben. Wat vinden jullie ervan? Ik geloof dat ik er erg aan moet gaan wennen...
Vind ik leuk indrukken en dan kan je kiezen Vind dr persoonlijk niks aan, had liever een like en dislike knop gehad
Oh ok. Ik had nog niet "vind ik leuk" aangeklikt sinds het er is. Maar dan weet ik het nu. Vind het ineens te kleurrijk. Het past niet zo bij facebook vind ik.
Ik moet er ook nog best aan wennen; duurt nog wel even, denk ik. Zolang die dansende hyves-banaan maar wegblijft. Pffffffff. Ik vond de GIF-plaatjes al een achteruitgang. Ik zag gelijk de glitterdolfijnen en golvende hartjes alweer verschijnen en de goedemiddag-plaatjes van één of andere Coby. Mijn hemel... En ja, dat zegt een hele hoop over mijn Facebookvrienden; maar daar zitten helaas ook oude tantes en overige familieleden op en mensen die je niet zomaar wil blokkeren, haha. Maar van mij hoeft het allemaal niet. Ook die like & share dingen of de als-je-dit-niet-kopieert-ben-je-tegen-de-kankerbestrijding-en-heb-je-geen-hart-posts. Can i get an amen? Etc.
Voor je mobiele telefoon moet je eerst de facebookapp updaten en eventueel je cache legen en opnieuw inloggen voordat je het ziet. Via een webbrowser heeft iedereen het al.
Best grappig maar op mijn mob werkt het dus niet. Kan het niet indrukken zodat ik de opties krijg. Zal wel komen doordat ik geen app gebruik ofzo
Oooh neee die hyves-banaan Ik vind het er wel grappig uit zien, maar geen idee of ik het ga gebruiken...
Vind het erg onoverzichtelijk eigenlijk, t ziet er nu zo chaotisch uit. Moet er echt even aan wennen, maar zie het niet gebeuren dat ik er veel gebruik van zal maken.
Ow ... ik vind ze helemaal geweldig eigenlijk. En op de mobiel zijn ze ook nog eens "bewegend"... Ik moet alleen wennen aan de melding in het wereldbolletje. Als ze een ander icoontje gebruiken staat er dat er iemand heeft gereageerd, en dan verwacht je een reactie. Maar het kan nu dus ook een icoontje zijn
Dat werkt volgens mij met de laptop niet. Ik heb net iets geliked, en kon geen keuze maken uit de emoticons.