Ik winkel ook niet met mijn dreumes. En niet omdat ze niet blijft zitten of gaat krijsen, dat valt over het algemeen erg mee. Maar omdat ik zo dooooodmoe wordt van die warme winkels en koude buitenlucht. Voordat je vertrekt: muts op, sjaal, wantjes, laarsjes enz enz, voetenzak, kinderwagen in de auto, tas inpakken blablabla. Parkeren, dan weer alles eruit, kind in de wagen, muts weer op (want was in de auto te warm), sjaal weer om, zelfde verhaal. Dan op pad, 300 meter lopen door de kou, kom je in de eerste winkel komen de hitteblazers je al tegen. Dus mutsje af, sjaal los, jasje open, voetenzak open, zelf puf je een end weg want je hebt nog geen tijd gehad je eigen sjaal losser te doen, geef je je kleine snel een rijstewafel zodat je tenminste 3 rekken ongestoord kunt kijken, heb je snel gezien dat er niks van je gading ligt en je weer naar buiten kunt, dus: muts weer op, sjaal strakker, jasje dicht, neeeeee laarsjes niet losmaken maar die moeten AAAAN, voetenzak dicht.... pfffffffffffffffff Dus: ik winkel alleen of samen met mijn man of een vriendin en ons ukkie blijft lekker thuis bij oma OF ik winkel online en ukkie ligt in haar eigen bedje lekker te slapen En ach kleine boodschappen zoals even snel door de Hema scheuren, het kruidvat of de blokker, dat gaat nogal maar voor kleren: niet met ons meisje erbij!
meid, je bent niet de enige! Heb ik een hele periode met mijn jongste dochter gehad. Kon geen winkel in, en mevrouw begon bij de drempel al met krijssen! Totdat ik het losliet, had zoiets van kom nou... Vaak dacht ik: , Als ze maar niet gaat huilen'en dat gebeurde ook! Het gekke was dan, als ik met een vriendin meeging en dochtertje, huilde ze niet. Omdat ik dan zelf was afgeleid. Ik heb me ook wel geschaamd. toch gaat het allemaal vanzelf over!! Hoop dat je snel weer 'rustig' shoppen kan
En nu voel ik me eigen schuldig Ik heb 2,5 jaar in een winkel gewerkt en soms werd ik zo knettergek van de mama's met de kleintjes, dan hadden ze 3 of 4 kinderen bij, de kleintjes pakten ALLES vast en gooiden het daarna maar ergens in een hoekje, en maar krijsen en gillen en rennen en wat vond ik dat verschrikkelijk zeg... Kom er zelf over een aantal jaartjes ook wel achter!
hahaha ja idd. Als je roept wil je een koekje? Moet je eens kijken hoe snel hij dan bij me is... Ga wel met mijn zoontje naar martin gaus. hahahah
hahaha ja. Ik ergerde me er ook wel eens aan hoor. Maar wie weet is jouw kleintje als hij/zij straks 1.5/2 jaar oud is wel heel lief. Laten we het maar voor je hopen. hihihi
Haha zoo herkenbaar! En Blondi: niet schuldig voelen hoor! Eerst (toen ik uiteraard nog geen kindjes had) ergerde ik me daar ook erg aan. En nu denk ik yes, ik ben niet de enige met zo'n druktemaker Maar misschien is ie van jou straks heerlijk rustig. Mijn dochter kan ik makkelijk mee uit winkelen nemen, no problem. Mijn zoontje daarentegen, pff.. Ik heb het winkelen allang opgegeven trouwens (voor de komende 2 jaar dan): lang leve internetshoppen!
Sabrina25; laten we het hopen haha dan moet hij/zij niet op m'n vriend gaan lijken toen hij klein was Ohh is het zo erg Mmeke?! Nou ja, om je (een beetje) gerust te stellen, ik denk dat bij ons in de winkel toen 8 van de 10 kinderen wel even lastig deed.. We hadden erg veel vaste klanten en zo lief als ze de ene week waren, zo 'lastig' de week erna!
Dat klinkt net zo gezellig als het hier is Het woordje 'NEE' is hier uitgevonden en dat wordt de heeeeele dag geschreeuwd en gegild.. Hij haalt foldertjes uit de prullenbak en verscheurt ze in honderd stukjes (Doe dat is even heel snel terug in de prullenbak! NEE!) Gooit ze het liefst ook nog even tegen de vogelkooi aan zodat de vogels zich kapot schrikken en keihard beginnen te fladderen. (Laat die vogeltjes nou toch eens met rust! NEE!) Zet z'n fles of beker standaard NIET op tafel maar legt 'm lekker lekkend neer op de grond. (Zet je je fles even gewoon netjes op tafel? NEE!). Staat momenteel te springen in de kinderstoel (Damien, kijk nou uit! NEE!). Party party
Ik heb hier gewoon echt een kleine terrorist in huis. Wanneer kan dit gaan afnemen. Hij wordt in maart 2. Is er nog hoop ?????
Hier een pittige tante die winkelen helemaal leuk vind! Moet ook wel ben alleenstaande moeder, dus heb niet zo vaak de luxe om alleen naar de stad te kunnen! Hihi!
Die van mij wordt in april 3.. nog geen verbetering haha. Net weer een kaart die ik nog wilde versturen opgevouwen teruggevonden tussen zijn speelgoed zucht. Nav mijn vorige bericht: Moet wel er nog ff bijzeggen dat ik natuurlijk wel de allerliefste druktemaker heb he, alleen op bepaalde momenten moet ik even tot 10 tellen (of tot 20)
Herkenbaar hoor. Ik ben veel vermoeider na een dag thuis dan na een werkdag. Hier ook 22 maanden. Ze heeft nu wel een superweek en ze is poeslief, dus ik geniet er helemaal van. Dan is het meteen minder zwaar.
Waarom niet?? Keek hem alleen aan en mijn blik zei al genoeg. Probeer maar eens iets te zeggen...... Verders niets. Was een ander verhaal geweest als ik tegen hem had gezegt. Is er iets aan de hand ofzo, of waarom kijk je mij en mijn zoontje zo raar aan....
Is een heel bekend verhaal van je, Lang leve de internetwinkels ik heb de moed allang opgegeven om een keer te gaan winkelen met de kleine erbij, vind het gewoon niet meer leuk als je constant moet waarschuwen en moet echt gehaast, maar nu ga ik als oma of manlief er is, maar zo vaak ga ik ook weer niet shoppen, en boodschappen doe ik als de kleine op de PSZ zit. Als ik naar het zkhuis/tandarts moet zie ik daar als een berg tegenop omdat het andere kant van de stad is, en ben ik ruim een uur onderweg met het openbaar vervoer, aangezien meneertje niet stil kan zitten en niet luistert (tja peuterpuberteit he), meestal zorg ik dat ik oppas heb zodat ik lekker rustig kan gaan dan ben ik meestal sneller terug
Ik weet hoe je je voelt! Wij zijn vanochtend naar de Ikea geweest, ze heeft zo ongeveer driekwart van de tijd in het karretje zitten gillen omdat ze zelf wilde lopen. Maar aangezien ze voor geen meter luisterd en óveral aanzit mocht dat niet... Het gaat ooit over!! Zeggen ze.....