Nooit meer zwanger!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door PerfectLittleTwin, 10 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Ja ik zie het. Ik las het anders haha ik dacht nu 16 weken zwanger en alweer over de 3e en 4e beginnen. Maar als hij idd tot nu toe nog niks als zwaar heeft ervaren zal dat straks nog wel komen;)

2. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Hahahahah ik heb hier echt hardop om moeten lachen :roflmao::roflmao::roflmao:

RE080219 vindt dit leuk.
  3. RE080219

RE080219 Fanatiek lid

10 dec 2018
    2.522
    4.780
    113
    :D

"Spaar ze állemaal!"

#Gastonmodusuit

RachelleNM vindt dit leuk.
  4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Het enige wat ik ga missen is het gevoel van een echt net geboren baby op mn buik. Die eerste seconden.. dat warme natte gek ruikende lijfje.. dát vond ik zo bijzonder.

Zwanger zijn vond ik echt vreselijk. Dat alleen al is een reden om nooit meer een kindje te willen maken.

En we zijn ook echt compleet . Dus ik kan het ook gewoon loslaten. Ik heb er 2. Ze zijn gezond. Ze zijn van mij.

5. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik mis het zwanger zijn soms wel, maar ook weer niet.. ja het getrappel in mn buik, en ik.vind het stom minn oude figuur nog niet terug te hebben na bijna 7 weken:roflmao: (ik heb geen geduld)
    Ik heb altijd geroepen ik wil maar 2.kindjes, maar na de bevalling kreeg ik het gevoel toch nog nirt compleet te zijn, dat een 3e voor mij (2e voor mijn man) toch ook heel leuk zou zijn..
    Nu we gaan verhuizen, word het gevoel alleen maar sterker, en zelfs mijn man heeft het over nog een kindje..

We gaan het afwachten ,moet minimaal een jaar wachten, wie weet zeggen we tegen fie tijd wel het is goed zo, zou anders toch pas over 2 a 3 jaar zijn dat er eventueel nog 1 bij komt :)

Deel Deze Pagina