originele versiering voor een 70 jarige

Discussie in 'De lounge' gestart door giebel, 24 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Maar... het moet ook nog op de camping kunnen bij de caravan.

Mijn vader wordt 70 en wij willen dit natuurlijk niet zomaar voorbij laten gaan. We hadden al bedacht om een ballonnenboog te maken in de vorm van 70 (met hun trouwdag ook een keer een mooie ballonnenboog gemaakt) maar nu blijkt hij jarig te zijn in het hemelvaartweekend en staan ze op de camping. en 's nachts stiekem op de camping iets neerzetten is niet zo makkelijk als thuis in de tuin. Dus dit wordt nu moeilijk. Heeft iemand anders een idee? en het moet niet een standaard pop zijn of een opblaasding. We zijn creatief en willen best wat moeite doen, maar doordat ze op de camping staan wordt het iets lastiger...
    Misschien heeft iemand van jullie een leuk idee?

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Hebben ze zo'n luifel ding? Misschien die helemaal rondom met ballonnen versieren?

3. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Ballonnen en vlaggetjes en zo'n groot bord met 70 jaar dat komt er sowieso allemaal. Maar we willen graag iets extra's doen! en het idee van de ballonnenboog was de vorige keer erg leuk, maar toen wel stiekem 's avonds laat/ 's nachts gedaan met medewerking van de buren en dat lukt op een camping nooit... we hebben nog even om erover te denken maar het komt nu toch wel dichtbij...

4. Meca

Meca Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.642
    276
    83
    Luizen plukker
    Foto's van 0 tot 70 uitprinten en lamineren. Of misschien kun je ze al speciaal af laten drukken zodat je ze buiten kan hangen als slinger.

5. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Bedankt!!! Dit vind ik echt een topidee! Van 0 tot 70 dat zal moeilijk worden, want uit zijn jeugd zijn er niet heel veel foto's. Maar er zijn zeker jeugdfoto's, dus van jong tot oud, of desnoods per 5 jaar vooruit moet lukken. Ik vind het jammer dat ik dit niet eerder bedacht heb, maar ik ga hier zeker werk van maken. Momenteel heb ik geen baan, ik hoop dat ik snel wat vind maar ik heb dus wel even tijd. Dan moet ik wel op een moment dat mijn vader er niet is, de fotoalbums van mijn ouders plunderen en als een gek gaan scannen. Maar ik ga er zeker iets mee doen, bedankt!!!!

6. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.238
    11.816
    113
    Als je ze lamineert dan zijn ze weersbestendig.

7. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Precies en ik heb een lamineer apparaat en nog heel veel hoezen (bij de Action kosten ze niks). Ik ga dan vlaggen maken en die strak rondom de luifel hangen. Is een mooie hoogte om ze te bekijken.

Zo'n leuk idee, dat ik er zelf niet op gekomen ben! Want heb dit op de eerste verjaardag vd kinderen ook gedaan maar dan met foto's vd geboorte tot de eerste verjaardag v elke maand.

Ik heb helemaal zin om ermee aan de slag te gaan.

8. tantetoos

tantetoos Bekend lid

17 nov 2010
    619
    530
    93
    Wat een super leuk idee! Dit ga ik zeker weten maken voor mijn man die wordt binnenkort 30

9. Meca

Meca Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.642
    276
    83
    Luizen plukker
    Graag gedaan! En handig dat je ze zelf kan lamineren! Succes met de foto's "stelen" :)

Deel Deze Pagina