nooit verwacht dat ik hier wat neer zou zetten!

Discussie in 'Miskraam' gestart door mae, 19 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mae

mae Actief lid

12 sep 2006
    156
    0
    0
    de Wijk
    Sinds een aantal weken ben ik hier lid.
    Ik wist wel dat er hier in het forum een stuk was over miskramen.
    Elke keer als ik hier toch even keek dacht ik tjeee wat erg allemaal.
    Maar was tegelijk zo o zo blij met mijn kindje in mn buik.

tot vandaag er is niks hellemaal niks meer , nu voel ik pas echt die pijn die andere dus ook moeten voelen, pijn waarvan ik niet verwacht had die ooit mee te zullen maken.

hij / zij groeit gewoon niet meer verder er leeft niks het doet niks.
    zo vreemd dit daar zit je dan met je volle verstand.
    Vannacht nog klaar wakker en te kletsen tegen mn buik en zo een zin in vanmorgen voor de 2e echo.
    nu haat ik die echo.
    Daar zit het dan nog in mn buik gewoonweg dood te wezen.............
    ik wil dat niet het moet gewoon weer groeien en leven.

als het voor woensdag er nog niet uit zn eigen eruit is gegaan word het eruit gehaald.
    Daar zie ik als een berg tegen op wat gaat er gebeuren en doet het zeer en wat gaan ze ermee doen, wat nu verder.

liefs mae

2. kulleke

kulleke Lid

2 okt 2006
    14
    0
    0
    Heel veel maar dan ook heel veel sterkte.....

knuf

3. Niet meer actief

heel erg veel sterkte meid :(

en wat ze gaan doen is heel verschillend net als de klachten voor en na een evt behandeling
    zou eens gaan neuzen in de topics van deze site dan kan je een beetje lezen wat de verschillende ervaringen zijn.

en vragen stellen mag altijd

groetjes baby blues

4. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Jeetje, sterkte.. :(

5. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Meid ik wens je heel veel sterkte met alles

6. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Heel veel sterkte.....je verwacht nooit dat je hier terecht komt....Voor mijn mk las ik hier wel eens en dacht ik, niet teveel lezen, dat brengt ongeluk, maar goed...ik zat na 9 weken zwanger hier ook....pffffff het is allemaal onwerkelijk, maar neem de tijd en zorg dat je rouwt....

7. mae

mae Actief lid

12 sep 2006
    156
    0
    0
    de Wijk
    dank jullie wel voor de reacties.

Weet je wat ik hellemaal niet snap , mijn eigen lijf hoe is het mogelijk dat iets er niet meer is en wel je zwangerklachten verder, al waren die de afgelopen dagen een stuk minder dan voorheen, ik nam gewoon aan van ach het word al minder lekker op naar de 3e maand.

terwijl het gekke is het vruchtje is al zeker 3 weken niet meer levensvatbaar en al die weken zat ik nog wel met flinke moeheid en misselijkheid.
    Zelfs mn buik is de afgelopen 3 weken ietsje dikker geworden wat opgeblazen en harder geworden.

Heel vreemd iets je lijf.

8. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Jeetje meis heel veel sterkte, vele van ons begrijpen hoe je je voelt. We zijn er voor je als je wilt praten...

Ik had ook nooit verwacht dat ik ZELF een topic zou openen bij dit onderwerp, wel keek ik zo nu en dan maar in nog geen 6 maanden tijd heb ik zelfs 2x een topic geplaatst.

9. Piet

Piet Actief lid

26 aug 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    Mae, wat erg voor je.

Niemand van ons heeft ook maar gewild hier mee te moeten/mogen schrijven, maar ons is het vrijwel allemaal overkomen.

Ik kan je maar 1 tip geven: praat er over met iedereen waar je om geeft, dat lucht enorm op.

Sterkte!

10. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Meid heel heel veel sterkte

Dat had ik ook , vooral die moeheid die maar bleef, de dag voor mijn miskraam heb ik denk ik 40 keer gegaapt , maar dat komt dus door de hcg die in je lichaam zit. De hcg zal pas verdwijnen als je baarmoeder leeg is.

liefs irisje

11. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Heel erg veel sterkte
    Liefs, mussie

12. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Ach meis, wat ontzettend rot voor jullie... :cry: . Inderdaad, je verwacht nooit dat je op dit forum terecht komt, maar het is verdrietig als het wel zo is. Meid, een dikke knuffel en veel sterkte hoor.

Liefs,
    Anouk.

13. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    idd je verwacht nooit dat het ook `jou/ons` overkomt,
    ik vind het ook heel spijtig.
    Ikwens je heel veeeel stekte en kracht meid!

14. jane1984

jane1984 Actief lid

27 jul 2006
    115
    0
    0
    lieve mae

heel veel sterkte meid!

het is gewoon zo verschrikkelijk onwerkelijk neem de tijd om er over te praten en huil.

krop je gevoelens niet op.

lief jane

15. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Heel veel sterktte meid!

16. jantina72

jantina72 Actief lid

11 jul 2006
    107
    0
    0
    Heel erg veel sterkte!

17. mae

mae Actief lid

12 sep 2006
    156
    0
    0
    de Wijk
    Vrijdag ochtend werd ik wakker, eidnelijk had ik even kunnen slapen.
    De halve nacht liggen denken , piekeren en huilen.
    Om 9 uur gisterochtend de arts gebelt van iki wilt dat het eruit gehaald word.
    dat idee dat er iets zit wat niks meer is en zo lang het in mij zit is er hoop, hoop dat het nog goed komt want het zit nog in mij.
    Om 10 uur kon ik bij mn arts terecht en die belde even wat rond en gistermiddag moest ik mij om half 2 voor een opname melden.
    Om 4 uur zou ik een curretage krijgen.
    Daar aangekomen om half 2 bleek ik al om 2 uur aan de beurt te zijn.

was even flink janken nog, maar dacht het is goed zo de boel moet schoon.
    Dacht bij mezelf van komop evne door bijten sterk zijn............
    Om kwart voor 3 lag ik alweer op de uitslaap kamer bij te komen, enige wat ik dacht toen ik daar bij het raam lag was mn baby het is nu weg......................
    maar het is ook goed zo, ik kon echt niet langer zitten wachten of het ui zicht zelf weg zou gaan, bij elk wc bezoek kijken of er bloed lag , bij elk krampje wat ik voelde van zou het nu gebeuren, gek werd ik daarvan en dan is het ook nog eens herfstvakantie dus als het al niet uit zn eigen los zou laten moest ik meer dan een week wachten met die zenuwen.

Het doet verdomde veel pijn, de pijn die ik van de curretage heb kan me niks schelen wel de pijn die ik mn hart voel.

En dan het idee dat ik harder moet zijn voor me zelf, er zijn altijd mensen die weer iemand kennen die het nog erger hebben mee gemaakt, en dan denk ik weer ja inderdaad het kon nog erger dus wat piep ik nu eigenlijk.
    dan denk ik weer nee ik piep niet dit was mijn babytje die ik kwijt ben hoe klein die ook nog was.

na, ja hele ervaring dus zo in 1 dag en zo snel, vannacht veel heel veel wakker , weer huilen vanmorgen, nu knallende kop pijn.
    |Mn dochter is van het weekend even weg , dat is wel even lekker samen met mn vriend zijn van het weekend.
    Straks willen we nog even weg evne iets doen, al heb ik eigenlijk nergens zin aan behalve dan aan stom hangen en zielig zitten wezen, maar tja wat schiet ik daar mee op.
    Moet er inderdaad gewoon even uit.

Weet er trouwens iemand wat ik met dat folium zuur moet doen?
    kan ik dat nog gewoon door blijven slikken?

liefs mae

sorry als de tekst wat wazig is.

18. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieverd, ik weet helaas precies waar je doorheen gaat. :( Ik wil je heel veel sterkte wensen.
    Waar ik even op wil reageren is dat je schrijft:
    En dan het idee dat ik harder moet zijn voor me zelf, er zijn altijd mensen die weer iemand kennen die het nog erger hebben mee gemaakt, en dan denk ik weer ja inderdaad het kon nog erger dus wat piep ik nu eigenlijk.
    Gelukkig schrijf je er ook onder:
    dan denk ik weer nee ik piep niet dit was mijn babytje die ik kwijt ben hoe klein die ook nog was.
    En dat moet je voor ogen houden meis. Het is vreselijk wat je achter de rug hebt. Het doet heel veel pijn en je hebt heel veel verdriet. Wat iemand ook heeft mee gemaakt, ieder heeft zijn eigen verdriet en gaat er op zijn eigen manier mee om. Dat heeft niks met een ander te maken, dit is JOU verdriet en JOU pijn! Je hebt recht om te huilen en om verdrietig te zijn.Dus NEE, je moet niet harder zijn voor jezelf,denk alsjeblieft niet zo. Praat erover en huil wanneer je dat nodig hebt. Het moet er toch uit hoor.Ik hoop dat mijn berichtje niet verkeerd overkomt. Ik heb 3 mk-en achter de rug, binnen 1 jaar en ik weet nu wel een beetje hoe de mensen kunnen reageren :(Ik moet je zeggen, dat ik heel erg veel steun heb gekregen van de kanjers hier op het forum.Iedereen is er voor elkaar.Echt fantastisch! Dus meis, gooi het eruit, nogmaals het is echt niet niks wat je achter de rug hebt. Ik wens je nogmaals heel veel sterkte.Als je wilt praten, je mag me ook een pbtje sturen, ik ben er voor je!
    Een hele dikke knuffel, mussie
    ps, foliumzuur kan je gewoon door blijven slikken. Maar ik raad je aan om vitamine pillen te nemen waar genoeg foliumzuur inzit.Je hebt na een curettage ook echt een goede vitamine stoot nodig hoor.Ik nam na me curettage Multi Extra Strong van Axium. Dit nam ik een week of 2 en daarna begon ik weer met de vitamine met foliumzuur.

19. mae

mae Actief lid

12 sep 2006
    156
    0
    0
    de Wijk
    dank je wel voor alle lieve berichten:)
    Merk toch heel erg dat het mij helpt alle lieve berichten andere topics die ik door lees.
    Je weet dan heee ik ben niet alleen ondanks dat ik dat soms wel denk.
    Nu ik een paar daagjes verder ben ben ik rustiger gelukkig, scheelt ook enorm dat die stomme hormonen nu ook weg zijn, dat vond ik wel zo erg iets in je hebben wat niet meer leeft eigenlijk en je dan wel zwanger voelen, dat is wel zo een vreemd natuurverschijnsel.

ook heb ik weinig bloed gehad 1 dag en het was over.
    Wanneer mag je eigenlijk weer gemeenschap hebben na een curretage?
    Moet bekennen dat ik sinds gister al zin heb :oops: :oops:

20. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Mae,

Je kunt gewoon weer intiem zijn met je manneke hoor...
    Wij hebben dat ook gedaan nadat het bloeden gestopt was, al heb ik dan geen curretage gehad.
    Dusss ik zou zeggen zet de pc uit en ga lekker je manneke verwennen ;)

Have fun...

Liefs Silla

Deel Deze Pagina