hoi, ik ben nieuw hier en wil graag even mijn verhaal kwijt. mijn vriend en ik zijn bezig met zwanger te raken en ben denk ik al zwanger (gister getest, heel lvaag streepje. morgen nog een keer) maar ik mijn buik lijkt wel dat ik al drie maanden zwanger ben. wie herkent dit? elke keer als ik in de spiegel kijk schrik ervan. het lijkt echt op een zwangere buik. groetjes
Vaag streepje is ook zwanger hoor! Hoe lang ben je al over tijd? En wanneer ben je gestopt met de pil?
hoi, ik denk dat ik morgen dan twee dagen overtijd ben! ben in juni gestopt met de pil. dit is poging drie. maar m'n buik is zo hard en opgezet, ben echt zwanger lijkt wel, haha. doe morgenochtend weer een test.
een streep is normaal zwanger hoe licht hij ook is dus denk wel dat je zwanger bent Maar laat ons morgen even weten hoe de test was
tja wil natuurlijk niet zeggen dat iedereen er lang over doet of juist snel. dat is natuurlijk bij iedereen verschillend toch. achja spannend blijft het. wij vrouwen zijn er veel meer mee bezig. en hopen maar dat het snel gebeurt. ik ben 26 en veel mensen die ik ken, ook jongere zijn zwanger of al een kind. vaak is dat best frustrerend. maar goed we wachten maar weer af. jullie ook allemaal succes. groetjes mies
Bij mijn zoontje was het meteen in ronde 1 raak dus kan heel raar lopen maar toen had ik de pil. nu heb ik 6,5 jaar de mirena spiraal gehad en denk dat me lichaam daar meer "last"van heeft
Wij zijn nu in de derde 'echte' ronde, beschouw de vorige als ontpillen. En dus nu twee rondes serieus bezig geweest. Spannend hoor, toch elke keer wel weer een lichte teleurstelling als het niet is gelukt. Maar goed, onze tijd zal vast wel komen
ja idd, ik hoop het wel. maar dat wachten is zo balen he, haha. we moeten het maar gewoon afwachten. houden contact dames
hoi meiden, hier weer een onzekere over de test. vanmorgen meteen getest! clearbleu test. er moet dan een plusje te komen staan en ja hoor weer zo'n vaak roze streepje. wel iets duidelijker dan de vorige keer. meteen naar de huisarts gerend (om de hoek) en de assistente zei dat ik er van kan uitgaan dat het positief is, maar moet vrijdag of zaterdag nog een keer testen! aahhhh, nog niet duidelijk dus. allemaal succes en sterkte meiden, laat het van de week wel weer horen wat er dan weer uit de test komt.! aaahhh. liefs mies
Doe anders een digitale test, waarop zwanger of niet zwanger komt te staan. Heb je meteen duidelijkheid! Ik duim voor je!
waar kan je zo'n digitale test halen dan? niet bij de apotheek, daar hadden ze ze niet.! maar heb nog een clearblue test liggen dus dan maar die gebruiken! toch bedankt voor 't advies. liefs mies