Lieve meiden, Omdat ik vandaag gestart ben met het ontwerpen van het geboortekaartje voor onze uk zou ik het leuk vinden om voorbeelden of tekst-ideetjes van jullie te horen/zien. Ik ben vandaag begonnen met de eerste globale dingetjes kan ik het lekker op gemakje doen. (Juiste programma kiezen om het te ontwerpen, beetje vogelen met kleuren etc.) Op internet is genoeg te vinden maar ik ben uiteraard ook nieuwsgierig naar jullie kaartjes of kaartjes die jullie zijn tegengekomen. Kortom spam dit topic maar vol met foto's, ideetjes en tekstjes! Alles is welkom Alvast bedankt! Liefs
ik heb een vriendin die heel goed kan tekenen en die heeft voor ons het kaartje getekend. het is een slapende baby geworden op een kussentje en om haar heen vliegt een vlinder (symbool voor haar overleden broertje). ze had het met potlood getekend. het was heel mooi en speciaal kaartje geworden. ik heb er alleen een pdf bestand van helaas dus kan hem je niet laten zien.succes met het ontwerp
@ Vlindermoeder: bedankt voor je reactie Klinkt inderdaad als een heel mooi kaartje! Verder niemand met voorbeelden of tips en ideetjes??
Wij hebben ons geboortekaartje zelf ontworpen en laten tekenen door een vriend (is striptekenaar) We hebben zelf een boot vandaar.
Mooi idee Avon! Ik kan alleen de tekst niet helemaal lezen omdat de afbeelding vrij klein is, jammer!
ik heb via poobies en lief,leuk&eigen een kaartje gemaakt. Je kunt dan alle leuke dingen bij elkaar voegen, keuze uit heel veeel.. Kaartje2go heeft dit ook, maar persoonlijk nog niet veel ervaring mee.