nooit verwacht..

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door marieke1610, 31 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

    klingel VIP lid

    15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    marieke nee :(...

    dit vind ik echt zo erg voor jullie...

    ik wens jullie alle sterkte en kracht ..
     
  2. bezorgde

    bezorgde Actief lid

    18 okt 2009
    196
    0
    0
    Rijswijk Z-H
    Heel veel sterkte....zo jammer :(
     
  3. stephanie24

    stephanie24 VIP lid

    22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hey Lieve Mariek,

    Hoe is het nu met je? Is het inmiddels helemaal tot je doorgedrongen of leef je nog steeds in een nachtmerrie?
    Als je maar weet dat je me altijd bellen kan om even te huilen te kletsen of te lachen. Maar dat weet je wel... ;)

    Wat een boel lieve reacties krijg je hier zeg.

    En ik lees dat het al wat aan het rommelen is. Hopelijk zet het zelf door en gaat het met iets minder pijn dan de vorige keer.

    Hoe is het met je manlief? Trekt die het nog een beetje?

    Als je eraan toe bent hoor ik wel van je.

    Sterkte meis!

    Dikke zoen
     
  4. Ingeltje

    Ingeltje VIP lid

    16 nov 2007
    20.510
    2.426
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ooohh Marieke... nee toch lieve meid... niet weer... ik heb tranen in mijn ogen. Hoe ontzettend oneerlijk. Mijn gedachten zijn bij jullie. Heel heel veel sterkte :(
     
  5. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Oooh wat ontzettend triest :(
    Heel veel sterkte!
     
  6. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Wat een verdriet. :(
     
  7. Dank jullie dames, doet me goed!

    stephanie, mja zo af en toe heb ik flinke krampen.. dan denk ik dat t doorzet en dan is t weer weg.
    tot nu toe dus nog niks.

    maandag naar de gyn, C wil t perse op de normale manier laten komen, maar ja dat kan ik ook niet echt maken op mn werk.. ik weet het.. ik moet me niet druk maken over mn werk. maar toch... ze hebben al zoveel geduld met me moeten hebben de afgelopen tijd.
    Dus we zien wel even .. hebben nog even om na te denken en hopelijk komt t voor maandag zelf.
     
  8. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    #28 Kaatje85, 6 jan 2010
    Laatst bewerkt: 6 jan 2010
    Hoi Marieke.
    Na je berichtje in Milou* haar gastenboek wou ik je komen bedanken.. en dan opeens zie ik je bij de mei lijst met vlindertjes staan :(

    Heel veel sterkte meis.

    Edit:

    Is C je man ? Vergeet niet dat het er vooral omgaat wat jij wil he. Als jij je er niet prettig bij voelt moet je voor iets anders kiezen.

    Knuff
     
  9. Ingeltje

    Ingeltje VIP lid

    16 nov 2007
    20.510
    2.426
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Marieke: ik denk dat je het zelf ook al wel weet... maar je moet nu niet aan je werk denken hoor! Denk aan jezelf.. binnen korte tijd 2 keer zo'n verlies.. neem je tijd, rust... werk is vervangbaar.. jij niet.
    Het is maar een plek waar je je centjes verdient.. jouw emoties die mag je niet wegdrukken.. luister asjeBLIEFT naar je hart..
     
  10. thx dames,
    ik ben deze week ook thuis gebleven van t werk.
    volgende week dinsdag krijg ik een curretage.. het heeft tot nu toe dus niet los gelaten..

    zie er wel tegenop.. maar ja niet teveel aan denken.

    strax even met t werk bellen of k deze week wel kom..
    zal volgende week ook al niet werken natuurlijk..
    dus kijk maar eens even
     
  11. marjon 2

    marjon 2 VIP lid

    23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    lieverd aan je iegen denken nu ...Als je het zelf aankan en afleiding vindt , zou je een paar uurtjes kunnen gaan werken ..Maar ga het niet doen omdat je denkt dat je het moet doen .....daar is het nu de tijd niet voor ..

    heel veel sterkte !!
     
  12. thx marjon

    hopelijk is de curretage niet meer nodig.. al heb ik mijn twijfels,

    het kan bij mij nooit eens normaal gaan geloof ik haha
    vannacht nadat we sex hadden gehad draai ik me om en voel iets nats, dus ik grap nog dat hij weer heeft zitten kliederen of dat ik wel erg nat was, met de handdoek nog tussen mn benen (sorry voor de details haha) ik klik de lamp aan en zie mn vriend schrikken, t hele bed, handdoek en vriendlief zaten onder t bloed! WTF! had geen pijn ofzo maar bloedde als een rund.
    wij meteen naar beneden, vriend onder de douche en ik op de wc.

    heb er een kwartier gezeten want t bloed bleef stromen. toen kwam er 1 groot stolsel uit (nog steeds geen kramp of wat) en dat was t.. daarna alleen nog met afvegen wat oud bloed gehad.. allemaal erg vreemd omdat de vorige keer alles zo heftig was, ik ruim 8 uur gebloed heb en dood ging van de pijn.

    smiddags de vk gebeld en ook die vroeg zich af of dit t wel was.. t kon zei ze maar vond t wel erg vreemd en snel.
    ze was zelf zo ziek als een hond anders had ze me meteen voor echo willen zien, en zei dat ik anders maar bij de gyn moest kijken. maar daar heb ik vrijdag een afspraak staan dus..

    ik moet nu goed opletten.. als ik weer zo ga bloeden of als ik een temp van 38 of hoger krijg moet ik direct naar t ziekenhuis.

    omdat ik me goed voelde dacht ik vanmiddag onze nieuwe bank die net binnen was wel even uit te pakken. zweet brak me meteen uit en had een temp van 38.2. nu ben ik niet meteen zon beller dus eerst maar even gaan liggen en daarna nog eens getempt. toen was de temp 37.6 dus komt wel goed..

    gewoon rustig aan doen. morgen de gyn maar eens bellen wat die ervan zeggen en anders alsnog maar even ter controle..

    afspraak dinsdag curretage blijft iig nog even staan
     
  13. Ingeltje

    Ingeltje VIP lid

    16 nov 2007
    20.510
    2.426
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Pfff wat heftig.. vervelend dat je nu nog niet helemaal weet waar je aan toe bent...
    Ik duim dat dit 'het' al was.. het zou wel een fijne manier zijn. Hoef je niet die rottige curretage meer te hebben.
     
  14. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ook ik hoop dat je nu alles gehad hebt en een curretage niet meer nodig is.
     
  15. marjon 2

    marjon 2 VIP lid

    23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik had bij de missed abortion ook dat ik 1x per 2 dagen ineens veel bloed verloor , ermoest echt een wc in de buurt zijn want het bleef net als bij jou stromen , Als ik thuis was en ik voelde het aankomen ging ik onder de douche staan , en daarna hield het ook weer op ...Bij mij was er achteraf niks afgekomen ..Volgens mijn gyneacoloog protest va je lichaa dat iets wil afstoen maar niet lukt ..Nu zou ik zekerniet gaan werken als ik jou was .....kan ik zo op je werk gebeuren he ..

    Dikke kknuufffff
     
  16. maatje

    maatje Fanatiek lid

    12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Hey marieke

    Meid wat erg. Zit hier gewoon met kippenvel. Het was je zo gegunt meid.

    Dikke knuffel
    Maatje (claudia)

    L
     
  17. peetjuhh

    peetjuhh Actief lid

    9 dec 2009
    341
    0
    0
    Hoi marieke,

    wat heftig allemaal zeg. gekke vraag maar heb je het niet opgevangen. Wij hebben maandag te horen gekregen dat het mis was bij 7 weken. IK zal dus te wachten op de heftige pijn die zou komen. Nou ik heb wel pijn gehad maar voordat ik het wist was er een grote wittige klont uit en daarna volgens ons het vruchtje, een bolletje van 1 centimeter. Heb het nu in een potje zitten zodat ik het morgen mee kan nemen naar de gyn. Wil er maar mee zeggen dat mij de pijn ook heel erg mee viel en ik hoop dat dit bij jou ook zo zal zijn. Duim voor je dat alles eruit is en je niet meer voor curretage hoeft.

    groetjes en succes hoor!!
     
  18. Joytjuhh

    Joytjuhh Actief lid

    18 nov 2009
    421
    2
    18
    Verzekeringsadviseuse
    Omgeving Bollenstreek
    Heel veel sterkte!
     
  19. L78

    L78 Fanatiek lid

    7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Marieke, heb alleen je eerste bericht gelezen en wil je heel veel sterkte en kracht toewensen!
     
  20. nogmaals bedankt iedereen,
    hier een heftig weekend achter de rug.
    na die ene bloeding controle gehad en zat alles er nog in.. helaas..
    diezelfde avond begonnen de krampen heftig te worden en begon ik ook weer heftig te bloeden.

    heb echt mega veel pijn gehad en mocht van t ziekenhuis die we gebeld hadden nog een tramadol innemen. veel stolsels verloren en bij de laatste was ineens de kramp over.. dat is t waarschijnlijk geweest. omdat ik zon pijn had heb ik t niet opgevangen en kon ik t onderin de wc helaas niet goed meer zien, maar was toen al lang blij dat de pijn over was.

    gister begonnen de krampen toch weer te komen en t bloeden bleef ook aan, terug naar t ziekenhuis en gekeken. het vruchtje is er gelukkig uit! dus nu alleen nog slijm en bloed wat eruit moet.

    ik hoef dus niet gecureteerd! geeft me toch een fijn gevoel, al ben ik wel doodmoe van alles.
    heeft al met al een week geduurd deze miskraam.. pfff
     

Deel Deze Pagina