nooit verwacht..

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door marieke1610, 31 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

    marjon 2 VIP lid

    23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Fijn dat je lchaam het toch nog zelf gedaan heeft Marieke ,maar kan me voorstellen dat je het erg zwaar hebt , het heeft veel te lang geduurd en nu moet je het ook nog maar eens zien te verwerken en dat zal niet meevallen , knuuuffffsssssss
     
  2. Ingeltje

    Ingeltje VIP lid

    16 nov 2007
    20.510
    2.426
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Jeetje... wat zwaar meis. Ben heel blij voor je dat je lichaam het zelf gedaan heeft. Ben heel verdrietig voor je dat je nu weer dit verlies hebt moeten doorstaan...
    Rust maar lekker uit... sterkte
     
  3. thx meiden..
    vandaag ingestort...
    ben moe, verdrietig, boos, voel me zo leeg
    de vrijkomende hormonen helpen ook niet erg mee..

    op aanraden van de vk ga ik nu aan de vitamine b+ onderandere ook b6, voor de geest...
    hopen dat t snel werkt..want dit is nix
     
  4. Ingeltje

    Ingeltje VIP lid

    16 nov 2007
    20.510
    2.426
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Heeeele stevige berenknuffel.. en scheld maar even flink.. het is niet eerlijk en klote allemaal :(
     
  5. marjon 2

    marjon 2 VIP lid

    23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    dikke kknnuuuffffssss , het is ook allemaal zo oneerlijk ...
     
  6. mamaApapaT

    4 jan 2010
    68
    0
    0
    Fysiotherapeut
    Alkmaar
    Marieke heel veel sterkte, weet precies hoe je je voelt.
    Ik zit nu ook thuis te wachten op de miskraam die niet wil komen. Mag ik je vragen hoe lang het duurde bij jou?
    Ik heb maandag te horen gekregen dat het bij ons niet goed zat, maar er komt nu nog steeds weinig uit bij mij en heb totaal geen buikpijn/krampen.
     
  7. dank je mamaApapaT,
    wat klote om te horen dat t bij jou ook mis is.
    in totaal heeft de miskraam bij mij ruim een week geduurd. van de eerste bloeding, tot de krampen en t echte doorzetten.

    Van t moment dat we hoorde dat t niet goed zat heeft t 2 weken geduurd voor de eerste tekenen kwamen..

    heel veel sterkte meid!
     
  8. mamaApapaT

    4 jan 2010
    68
    0
    0
    Fysiotherapeut
    Alkmaar
    Lieve Marieke,

    net op je site geweest en je hele verhaal gelezen. Zo herkenbaar! Ook ik ben boos, maarja op wie? Moeder natuur? Om me heen veel zwangeren bij wie het wel goed gaat. Bij mij is het zoals altijd 'anders dan de rest'.
    Gisteren het vruchtje verloren, moest evengoed naar gyn, en volgens haar zat er nog wel iets...
    Donderdag opnieuw echo en anders toch nog curretage. Zie het natuurlijk weer gebeuren dat het alsnog moet... (omdat het nooit eens via een makkelijke weg zal gaan)...

    Dank voor je bericht. En laten we maar positief blijven, ooit komt onze kans! Ook jij veel sterkte komende tijd! Dikke knuffel!
     
  9. Heel veel sterkte meid. Wat is het leven soms oneerlijk. Wij weten daar helaas alles van.

    Liefs Melanie
     
  10. Dankjewel meid.. jullie ook heel erg veel sterkte met t grote verlies!

    Hier nog niet ongesteld, vorige keer heb ik na mn 1e mk na 5wk en 3 dagen een test gedaan en die was positief. dus meteen zwanger en spontaan... morgen zit ik alweer op 5 wk en 3 dagen... t zou toch niet???
    :( ik wil er eigelijk 2 menstruaties tussen laten zitten.. want 3 keer achter mekaar zwanger, 2 keer achter mekaar van intens gelukkig naar intens verdrietig te gaan is genoeg. ik zou zo ontzettend bang zijn om weer intens gelukkig te zijn om vervolgens weer afscheid te moeten nemen..

    We hebben ook voorzichtig gedaan, 2 keer zonder condoom gevreeen in t begin en daarna alleen maar met.. zou ik dan vroeger mn ei hebben gehad?

    maar goed.. mn vk zei de vorige keer dat je na 4 tot 6 weken na mk ongesteld moet worden. a.s. vrijdag word t 6 weken.. dus kan nog...
     
  11. marjon 2

    marjon 2 VIP lid

    23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    toch weer spannend Marieke ................Kanme voorstellen dat je weer bang bent om blij te zijn als je een positieve test in handen zou hebben , maar hoeveel menstruaties er ook tussen zitten , onbezorgd zal het nooit meer zijn , dikke kknuufffff
     
  12. Ingeltje

    Ingeltje VIP lid

    16 nov 2007
    20.510
    2.426
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Je zit dus weer tussen hoop en vrees... heel begrijpelijk... sterkte meis~!
     
  13. Chrissie

    Chrissie Niet meer actief

    He meis,
    tijd niet gesproken. Hoe gaat t nu? Lees de spanning al weer, pfff.
    Aan de ene kant hoop ik raak en alles goed, maar ik kan je gevoel van even rust ook goed voorstellen. Ik blijf duimen voor je meiske!
    En met jezelf verder, gaat t allemaal weer een beetje?

    Dikke knuf

    Chris
     
  14. hey meiden, bedankt voor jullie reakties..
    heb weer een stuk geschreven op mn site..
    t gaat opzich wel goed chrissie..alleen dat ik nog niet ongesteld ben na 6 weken is gewoon irritant. afgelopen woensdagmiddag even snel een testje gedaan en die was negatief. opzich blij want heb echt even de rust nodig, zowel geestelijk als lichamelijk. maar toch ook best een terleurstelling, hoe gek dat ook is..want we zijn er echt even klaar mee voor een maand of 2/3.
    ik ga zondagochtend nog even een testje doen.. en maandag maar even de gyn bellen.. kan zij even kijken hoe t er binnen voor staat..

    knuffels voor jullie
     

Deel Deze Pagina