Nooit verwacht

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door mamma chan, 2 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamma chan

    mamma chan Fanatiek lid

    17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Lief
     
    Elraange vindt dit leuk.
  2. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.537
    11.096
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Sorry kan hem niet laten :roflmao:

     
    Zonnestralen, Lisa280887 en Beebi1987 vinden dit leuk.
  3. nneah

    nneah Fanatiek lid

    19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Pfoe wat een reacties weer zeg... Waarom is het toch zo moeilijk om een beetje aardig te zijn tegen elkaar? Iedereen heeft een ander verhaal, je weet nooit de exacte situatie en laten we niet vergeten dat er aan de andere kant van het schermpje (doorgaans) wel een echt persoon zit mét gevoelens.

    We weten niet wat er precies gebeurd is en of dat iets te maken had met onnodige risico's nemen of toch stiekem meer hopen op een derde. Dat kan, maar weten jullie wat? Dat doet er allemaal niet toe en daar heeft niemand zich mee te bemoeien!

    Wat er wel toe doet is dat je zwanger bent en hoe je het vanaf nu gaat aanpakken. Wacht inderdaad even de echo af zodat je geen onnodige stress veroorzaakt en denk goed na over hoe je beide mannen in wil lichten. Houd er rekening mee dat ze misschien anders reageren dan jij in gedachten hebt, dat kan ook weer voor de nodige stress zorgen.

    Ik zou ook eens goed gaan tellen, want hoewel je het nooit helemaal zeker weet geeft een termijnecho wel een indicatie over het moment van bevruchting. Wie weet kan je dan toch iemand uitsluiten.
    Ik wil ook best even meedenken, als dat je zou helpen.

    En verder begrijp ik dat je de wens voor een derde al had opgegeven, maar dat het nu toch, onverwacht en onhandig weliswaar, in je schoot wordt geworpen. Nou meid, dan kan je er even goed lekker van genieten. Dus gefeliciteerd, denk aan jezelf en de baby en vergeet de vader niet, maar laat de rest lekker kletsen.
     
    YellowEyes, Ann85, Maslov en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. Vlinderbloem

    Vlinderbloem VIP lid

    27 mrt 2008
    8.123
    1.673
    113
    Gefeliciteerd met je zwangerschap, ik vraag me wel af of je ook gaat zeggen tegen beide heren dat de kans 50% is dat zij niet de vader zijn? M.a.w. ga je allebei opbiechten dat je met hen allebei onveilige seks hebt gehad?
     
  5. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.108
    2.838
    113
    Elraange en mamma chan vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina