Zijn rupsjes geen beestjes wanneer ze niet tot vlinder mogen ontpoppen? En zijn roosjes geen bloemen meer wanneer ze blijven in de knoppen? Is een herfstblad geen blad meer wanneer het valt van de boom? En is liefde niet oprecht wanneer het niet kan worden getoond? Is het ijs er nooit geweest Alleen omdat het smelt? En is een mooi verhaal niet mooi meer wanneer het nooit kan worden verteld? is een kaars geen kaars meer wanneer het lichtje is gedoofd? En is een leugen geen leugen alleen omdat je er in hebt geloofd? Vragen die niet zijn gesteld zijn dat dan geen vragen? En mijn kind.....is hij geen kind Alleen omdat ik hem niet mocht voldragen?
Lola. . . . . . . . . . ontzettend mooi gedicht! Ik ben sprakeloos. Heel veel sterkte vandaag. Dikke knuffel, Carolien
heel veel sterkte meid! ik heb hier over een paar dagen ook de uitgerekende datum van mijn zoon maar ik zit er al de hele week tegen aan te hikken dikke knuff meid!
Prachtig gedichtje Lola! Wonderlijk zo'n dag als vandaag die dan voor altijd in je geheugen gegrift zal blijven staan. Maar ik hoop dat er heel snel een nieuwe mooie dag voor je mag aanbreken waarbij het wel allemaal goed mag blijven gaan! Jullie hebben het echt verdient! Heel veel sterkte en kracht, liefs go4baby
O meis ik zit gewoon met een brok in mijn keel. Het is echt een mooi gedicht vooral de laatste regel. heel veel sterkte vandaag he
Lola wat is dat een mooi gedicht, ik kreeg er gewoon kippevel van. En wat moet dit ook weer een verdrietige dag voor je zijn. Meid we zijn er met z'n allen voor jou. Liefs Bianca
Lieve Lola, Een heel mooi gedichtje! Ik wilde je nog veel sterkte wensen... (een dag te laat, maar goed...). Ik hoop dat je de dag een beetje doorgekomen bent.... Liefs Marije
Hi Lola heel erg mooi gedicht het verwoord ook helemaal mijn gevoel Vorige week had ik mijn uitgerekende dag, ik moet zeggen dat ik hem wel redelijk ben doorgekomen. Wel heel erg moeten huilen, maar dat luchtte ook wel weer op! Sinds dien heb ik weer goede moed, dat alles helemaal goed komt! Ik hoop het ook voor jou! Kus foreverfriend
Dit gedicht zegt alles... ik moet echt even slikken... Sterkte meid! Ik gun jou alle moois voor in de toekomst!