advies nodig :)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bieb1987, 8 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bieb1987

Bieb1987 Nieuw lid

25 dec 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag meiden,

Aankomende donderdag mag ik testen, dan is het 2 weken geleden dag ik een iui heb gehad met hormonen.

3 dagen geleden had ik wat kramp. Leek net of ik ongesteld moest worden. Sinds vandaag voel ik niks meer
    .. geen kramp niks....
    Heeft iemand hier ervaring mee?
    Hoop dat mijn menstruatie weg blijft ;)

Voor de volledigheid: pregnyl is uit mijn lichaam. Vorige week testen ik negatief (6 dagen na de pregnyl)

2. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Weinig advies hier. Ik weet dat je vaak weinig kan zeggen over alle kwaaltjes die we voelen. Zwangerschapskwaaltjes kunnen erg op menstruatiekwaaltjes lijken en andersom. Heb je sl meer iui's gehad? Word je dan 14 dagen erna ongesteld normaal gesproken?

3. Bieb1987

Bieb1987 Nieuw lid

25 dec 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik heb totaal 9x iui gehad, 6x zonder medicatie, 2x met clomid en nu de eerste keer met hormonen. Al die keren werd ik eerder ongesteld. Meestal 12 dagen na behandeling. Had dan pijnlijke krampen en de dag daarna was het zo ver...

4. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Als ik het goed uitreken waren die krampen dus een week na iui? Wat zou kunnen is dat het met een innesteling te maken heeft. Die heb ik zelf nooit gevoeld, maar ik lees wel eens dat mensen daar echt dezelfde krampen van kunnen krijgen als menstruatiekrampen. Ik hoop het voor je!! Maar nogmaals, ons lichaam kan ons flink voor de gek houden hoor...

Het enige dat je kan doen is duimen draaien. Ik draai met je mee! Succes met wachten :)

5. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Geen ervaring met iui.
    Wel dat je lichaam je aardig voor de gek kan houden..
    Het enige wat ik deze ronde anders voelde was een steek in m'n rechterlies elke keer als ik zl optilde.
    Ik duim voor je!

6. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Zelf geen ervaring mee...
    Maar een goede vriendin van me dacht ongesteld te gaan worden door de buikpijn en rugpijn, toch was ze zwanger na haar eerste iui!
    Werd nadien wel een mk, maar de krampen waren dan toch symptomen... Als het rond 7dpo was, zou het wel eens iets kunnen worden! Ik duim voor je!

Deel Deze Pagina