Bloedverlies paar uur na terugplaatsing

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Babeloe, 26 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babeloe

Babeloe Lid

3 aug 2010
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Titel zegt denk ik al genoeg. In de vroege middag de terugplaatsing gehad en nu heel weinig bloedverlies gepaard met buikpijn. Heb je rot gegoogled, maar kon er nergens iets over vinden. Bekend voor iemand? Wil sowieso ziekenhuis morgen bellen, maar dat kan pas morgen vroeg. ;)

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Het kan zijn dat ze met het slangetje je baarmoedermond of een adertje hebben geraakt. Dat kan resulteren in wat bloedverlies. De buikpijn kan ook door de terugplaatsing komen. Het embryo wordt ingespoten met een beetje vloeistof, dat je baarmoeder kan prikkelen. Het inbrengen van het slangetje kan naderhand ook wat krampen opleveren.

Ik zou het even rustig aan doen, hopelijk zakt het dan snel weer af. Succes!

3. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    #3 Jordan, 26 jun 2014
    Laatst bewerkt: 26 jun 2014
    Ik sluit me aan bij Jippie, heb het ook wel een paar keer gehad, hadden ze iets geraakt bij mijn bm mond. Lekker relaxen nu dan is het zo weg. Succes met het wachten!

4. Sifra

Sifra Niet meer actief

Hier ook na de tp wat licht bloedverlies, volgende dag geen last meer.
    Ws. veroorzaakt door wat de anderen ook zeggen. Ik denk dat je het wel even aan kan zien en vooral nog niet te veel zorgen maken.
    Sterkte met de wachtweken!!

5. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Eens met de dames hierboven; zolang het niet aanhoudt, is het goed.

6. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Bij iui heb ik het regelmatig gehad, kwam door het slangetje...

7. Babeloe

Babeloe Lid

3 aug 2010
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn die geruststelling. Voor de rest er geen last meer van gehad, dus hoop nu dat het het enige bloedverlies in hele lange tijd is ;)

Deel Deze Pagina