Titel zegt denk ik al genoeg. In de vroege middag de terugplaatsing gehad en nu heel weinig bloedverlies gepaard met buikpijn. Heb je rot gegoogled, maar kon er nergens iets over vinden. Bekend voor iemand? Wil sowieso ziekenhuis morgen bellen, maar dat kan pas morgen vroeg.
Het kan zijn dat ze met het slangetje je baarmoedermond of een adertje hebben geraakt. Dat kan resulteren in wat bloedverlies. De buikpijn kan ook door de terugplaatsing komen. Het embryo wordt ingespoten met een beetje vloeistof, dat je baarmoeder kan prikkelen. Het inbrengen van het slangetje kan naderhand ook wat krampen opleveren. Ik zou het even rustig aan doen, hopelijk zakt het dan snel weer af. Succes!
Ik sluit me aan bij Jippie, heb het ook wel een paar keer gehad, hadden ze iets geraakt bij mijn bm mond. Lekker relaxen nu dan is het zo weg. Succes met het wachten!
Hier ook na de tp wat licht bloedverlies, volgende dag geen last meer. Ws. veroorzaakt door wat de anderen ook zeggen. Ik denk dat je het wel even aan kan zien en vooral nog niet te veel zorgen maken. Sterkte met de wachtweken!!
Fijn die geruststelling. Voor de rest er geen last meer van gehad, dus hoop nu dat het het enige bloedverlies in hele lange tijd is