zo grappig! En ik snap mn zoon nu ineens beter. Hij heeft ook altijd van dat soort dingen, vooral bij vlees: "er zitten pitjes in mijn vlees". Hij eet nu ook echt geen vlees meer.
Haha wat fijn om te lezen dat jullie dat ook hebben! Mijn man kijkt me altijd raar aan als ik moet kokhalzen bij weer eens een vies stukje in vlees. Ik laat het dan ook heel lang staan en eet spontaan weer vegetarisch
Dat doe ik ook altijd Haha en waar ik helemaal van gruwel is als er in jam stukjes zitten. Dat vis ik er altijd met een lepeltje uit. Heel gedoe altijd, maar Hey beter dat dan stukjes in je jam.
Oeh stukjes in m’n yoghurt vind ik heerlijk! Ik doe er ook vaak hagelslag doorheen. Maar ik walg echt van stukjes in mijn vlees. Sowieso walg ik eigenlijk van vlees en het idee dat je een dier eet. Dus ik eet echt zo min mogelijk vlees.. maar ik eet dus echt sowieso nóóit vlees met botjes of drelletjes. Ughhh als ik er alleen al aan denk dan kan ik al kotsen. Kipfilet ontleden duurt hier ook heel lang want ieder wit drelletje MOET eruit.
Daarom hier alleen nog de kleine cupjes jam van de ruijter en de tube jam van fred en ed. Beide zonder stukjes. Mijn ouders hebben altijd vieze jam daar zitten halve aarbeien in bah!
Wat een grappig topic, ik heb daar helemaal geen last van. Het is toch normaal dat aan kip niet alleen wit ongedefinieerd vlees zit, maar ook botten, vet en spieren? Ik eet weinig vlees maar wat ik eet moet biologisch zijn van de slager. Al die anonieme stukken helemaal op maat gemaakt in de koeling van de supermarkt, nee. Vlees komt van een dier, dus het lijkt me normaal als er ook iets van dat dier in terug te vinden is. Vis hetzelfde.
Oh, ik heb daar ook zeker 'last' van. Zelfs als ik lees over dat flubbertje in de vlammetjes word ik al misselijk
Ik ben niet zo heel moeilijk met eten, als er een rups of slak in mijn sla zit controleer ik het nog even goed maar eet de rest gerust op . Jaren terug hadden we een keer broccoli gehaald in een winkel waar we verder nooit kwamen. Kwamen we thuis, zag ik een rups erop zitten. En nog 1, en nog 1, en nog 1..... was geen doen om ze eruit te halen, hij zat helemaal vol met rupsen! Hebben toen de broccoli maar weggegooid Verder toen ik een jaar of 16 was een nectarine gegeten, toen ik bij de pit was bleek deze open en kwam er allemaal kleine groene beestje uit gelopen. Nu controleer ik altijd of het gaatje boven waar het steeltje zat dicht is, als die dicht is en er verder geen gaatjes in zitten kunnen er geen beestjes in zitten Verder in een kroket vroeger wel eens zo'n vieze klont vet gehad ter grootte van de helft van mijn kroket. Toen was ik er wel een tijdje van genezen.
Whahha leuk topic! Wat ik enorm goor vind zijn de “korstjes” van de voorgesneden plakjes kaas. Die haal er er dus altijd af, brr wat is dat vies. Vlees met bot eet ik inderdaad ook niet
Ik snij het ook weg (vis schoonmaken zit ik ook niet mee), maar bij een kippenbout bijv. heb je bot en daar zit soms nog wat vet aan. Ik eet dat niet op maar gruwel er ook niet van ofzo.
Ohh bahh wat smerig allemaal! Ik zat van de week een bitterbal te eten, voel ik een hard stukje. Ik haal het uit mijn mond, blijkt het een afgekloven nagel te zijn die al helemaal verkleurd was door de ragout ik hoef voorlopig geen bitterballen van de AH meer En idd die harde stukjes in gehakt en bloeddingetje in gekookt ei. Of spiertjes of aders in kippenvlees blehhhhhh
Ja echt zo’n afgebeten langwerpig stuk... en ik bijt zelf geen nagels dus het kan niet zijn dat er al een nagel in mn mond zat Nee heb het niet gemeld, kunnen ze toch niks mee denk ik?