Ooit rundvleesragout gehad waar serieus een soort navelstreng uit kwam. Zo'n vieze, klodderige vleessliert van zeker 8 cm.. Ik maak 'm tegenwoordig zelf.
*kots* Kan ook niet tegen gekke structuren. Ben zogenaamd allergisch voor champignons yuk! Vies rubbertje. En fruitstukjes in jam yoghurt noem maar op krijg ik ook niet naar binnen. Vriendin van me nam eens een slok van een pak drinken. Spuugt ze het ineens uit. Was het gewoon al een gladde schimmel met pootjes. Hebben gekotst daar. Daarom nu ook panisch voor pakken sap. Als ie open is vetrouw ik het maar max 3 dagen ofzo.
Hahahaha ieeeeeeewlllll! Dat heb ik ook weleens gehad ja! Toen dronk ik rechtstreeks uit het pak een grote slok slijmerige flubber Nooit uit een pak drinken dat langer dan 5 dagen staat idd
Oh bah, ik eet maar weinig vlees, al die structuren en flubbers, elastiekjes en andere vage dingen, brrrr. Maar goed, met groente en fruit heb je soms weer beestjes. Had eens bij zo’n restaurantje verse muntthee...dreven tig groene luizen in. Ook eens in een gezonde bui bij de biologische winkel sla gehaald. Zat vol naaktslakken. En een dikke made die uit de sugar snaps kroop, wormpjes uit de mandarijnen die heel hoog konden springen en mijn zus had vlokken op brood en zag ze bewegen, zaten ook een soort wormpjes tussen. Bah. Kreeg eens een soort yoki bij een vriendinnetje vroeger, kwam als een grote slijmerige blob uit de fles, blegh.
Oh bah. Ik eet heel weinig vlees tegenwoordig, maar idd, ik ril daar ook echt van. Zo'n hard stukje in de gehakt of frikadel of zo. Of een heel zacht flubberig stukje aan kip of ander vlees. Jakkes .
en ik lees dom gewoon weer verder... word misselijker na elke post. Als ik dit morgen niet allemaal vergeten ben eet ik morgen alleen maar droog brood.
Ei! Met vieze sliertjes! Meel met meelwormen! Melk met ondefinieerbare klonten! Ik overdrijf hoor, maar juk, al die vieze verhalen geven me rillingen!
Als je geen kant en klaar eten koopt of dingen waar 'vlees' in hoort te zitten maar gewoon een rare mix is (frikandellen, kroketten) hoef je volgens mij niets te vrezen. Er is hier in Belgie een vleesschandaal ontstaan. Een slachthuis heeft jarenlang vlees dat voor hondenvoer bedoeld was door de gehakt gedraaid en het aan supermarkten verkocht. Ze voerden ook vlees uit dat al 12 jaar oud was. Vlees dat al was ontdooid werd opnieuw ingevroren in de vrachtwagen en er werd gesjoemeld met de houdbaarheidsdata. Ook daarom: de biologische slager.
Hahaha. Met water uit de kraan. Kant en klare mix dus geen ei. Zouden de meelwormen nog kunnen, daarom heb ik wel jarenlang de la place vermeden.