Noooooit meer vlammetjes

Discussie in 'De lounge' gestart door Kanarie, 19 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113

Wow, dat is gewoon gevaarlijk. Lekker dan zeg.

2. Lavita

Lavita Bekend lid

23 aug 2016
    909
    953
    93
    Zou kunnen, maar het was me net wat te elastisch.

Buiten dat; de binnenkant van een frikandel. Als ik daar naar kijk, zie ik allemaal ranzige dingen. Daarom vraag ik altijd iemand anders om een frikandel speciaal voor me te maken (als we het uit eigen frituur eten).

Of.... De navelstreng in een gekookt ei. Lepel je een stuk ei op, komt er zo’n heel lang gekrulde draad achteraan. Ik inspecteer iedere hap. Moet er niet aan denken hoe het voelt als dat door mijn slokdarm glibbert.

3. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.501
    13.794
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ik snapte eerst maar niet wat je nou met vlammetjes bedoelde.. :rolleyes: ;)

Heb het nooit met gehakt, maar exact dat is wel de reden waarom ik ook geen fan ben van kipfilet! Getverderrie.
    Bovendien; hoe klein je kip ook snijdt, het lijkt nooit goed gaar te worden. En als er 1 ding is wat smerig smaakt is het wel ongare kip. Bah!
    (oke, en bedorven brood)

4. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.501
    13.794
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Gatver de gatver.

Zo'n foetus is trouwens DE delicatesse op de Filipijnen.
    Een foetusei onder de grond stoppen. Een jaar wachten zodat het gaat rotten. En dan opeten.
    Eeeeeeeeeeeeeeeeekkk jakkie!! :eek:

5. Essie3

Essie3 Niet meer actief

Bloedjes in eieren vind ik zo vies. Ik ben dan meteen klaar met mijn ei. Net als vetstukjes in de rookworst. Smeerworst eet ik niet meer sinds ik een tijd geleden een hap brood met smeerworst nam en ik ineens op een soort rubberachtig bolletje zat te knagen. Ik krijg echt rillingen als ik daar aan terug denk.

6. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Dat is toch een balut ei?
    Mijn zus heeft dat gegeten in de Filipijnen. Het smaakte naar kip, zei ze. :roflmao::eek:
    Maar het snaveltje was wel vies:confused:

7. Kanarie

Kanarie Fanatiek lid

14 mrt 2014
    1.524
    1.570
    113
    Zuid-Holland
    Is een Balut-ei, toch? Dan eet ik liever vlammetjes ;)

8. Kanarie

Kanarie Fanatiek lid

14 mrt 2014
    1.524
    1.570
    113
    Zuid-Holland
    Je was me net voor :)

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    Oh gadverdamme zeg!
    Toen mijn man en ik in Thailand waren bestelde hij in de middle of nowhere een soort van kippensoep. Nou wat daar ook niet allemaal in dreef. Was toen zwanger en al misselijk, maar heb geloof ik de rest van de vakantie patat gegeten.

Blijdorp vindt dit leuk.
  10. anotherdayanotherstory

anotherdayanotherstory Niet meer actief

Vréselijk inderdaad!! Voor mij reden om iig geen vlees te eten.

Ik heb dat ook met smaak. Vriend moest er behoorlijk aan wennen meerdere messen te gebruiken voor verschillende boterham-beleg te doen. Soms vergeet ie het en smeert ie mijn boterham, dan proef ik precies waar hij zijn mes voor gebruikt heeft o_O echt viessss

suus1983 vindt dit leuk.
  11. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.041
    16.546
    113
    En wat dachten jullie van de rundvlees slaatjes? :| Die geweldige vlees sliertjes, ik was in 1 klap genezen toen ik zo'n hele lange sliert uit mijn mond trok.:roflmao:

Blijdorp vindt dit leuk.
  12. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    Nooit geprobeerd... die aanblik alleen al.

DastyQueen vindt dit leuk.
  13. mamabri

mamabri Niet meer actief

brrrrrr, wat een topic :eek:

:D

Hier ook; kipfilet vind ik verschrikkelijk smerig om te snijden. Als ik weet dat ik iets met kipfilet eet (want ik vind het wel lekker) zie ik daar de heeeeeeeele dag tegen op, zó vreselijk vind ik dat om te snijden. Vervolgens haal ik al het wit, vet, spiertjes, bloedstukjes er allemaal af, dus gaat er zeker 25 procent de vuilnisbak in.

Net als vis schoonmaken: je gelooft toch echt niet dat ik een kop eraf ga staan snijden????? Dat is echt een klusje voor man (die het overigens ook zelf eet)

Vetrandjes aan rundvlees: JAK!!

Blaadjes sla, worden hier uitgebreid blaadje voor blaadje gewassen :oops:

ei trouwens ook, vind schilletjes tussen je tanden walgelijk, net zoals het vliesje om het ei heen, brrrr

varkensvlees eet ik eigenlijk helemaal niet, vis waar ook maar een graatje in zit schuif ik op mans bord.

Daarnaast eet ik heel veel dingen ook niet: garnalen, hersentjes, hartjes, levertjes....alles wat orgaanvlees is. Varkenspoten en oren....Alles wat er maar naar neigt komt mijn huis, laat staan mijn pan NIET in!! En dat jullie denken: maar dat EET je toch ook niet??? Nou, mijn man dus wel, BAH.

En ook gerookte paling blief ik niet. Ik lust het wel, maar sinds mijn exschoonmoeder mij vertelde dat een paling een alleseter is en dus ook lijken eet sla ik over: BAH BAH BAH!!

oh en dingen die plakken eet ik ook niet, zoals jam of honing.

En tel daar dan bij op dat ik voor enorm veel dingen ook nog allergisch ben (alle fruit behalve citrusvruchten) voor veel noten en zuivelintolerantie, dat ik uberhaupt nog leef is wel haast een wonder te noemen :roflmao:

Blijdorp, spruitje80, blossom85 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Bedorvem brood opent mijn deja vu hersenhelft....

Ik had een keer bolletjes mee naar het werk met brie en komkommer. Ik zit lekker te eten... 3 stuks op. Zie ik bij de vierde , nadat ik de helft al op had, dat de volledige onderkant beschimmeld was. Echt groen...

Gatverdammeeee. Ik had er gewoon al 3 op he. Smaakte wat zoetig maar niks achter gezocht. Tot ik dat zag...

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Klopt. Ik kreeg een pakketje met nagelverzorgingsproducten erin en een pak diepgevroren ovenkroketten. Superleuk.

16. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Zou je denken he....
    Maar ik heb echt zeker in een aantal pakken mix heeeele kleine vage beestjes zien krioelen....

Ik inspecteer dus altijd grondig Mn mix :D

17. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Oohh sorry, maar ik pis haast in Mn broek :roflmao:

Heeeel visueel ingesteld:oops:

18. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Kennen jullie dat programma wat een paar jaar geleden op RTL 5 werd uitgezonden, bizzare eters? Nou als dit topic nog 3 pagina's verder gaat kunnen jullie me opgeven daarvoor want dan eet ik straks echt niets meer. Bleh :eek::roflmao:

Blijdorp vindt dit leuk.
  19. Annigje1

Annigje1 Actief lid

26 feb 2018
    348
    180
    43
    Vrouw
    Ohja dat had ik dus ook! de broccoli van de super met daarin een horde levende rupsen en hun uitwerpselen blegh.
    Maar het allergoorste was dat ik als kind een keer een kippenpoot at waar nog een bloedvat in zat, dus ik vroeg aan mijn moeder: wat is dat? zegt ze: oh das een slokdarm :eek::eek:.
    Zelf heeft ze er nog jaren om gelachen maar ik ontleed dus als 20 jaar van mijn leven de kippenpoten he?:|

20. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Hier was ik echt van gaan overgeven!

Deel Deze Pagina